Transfervindue Vinter 2025/2026
Udbamse
Experienced member
Slotsager ville være et gigantisk scoop - ind med ham til venstre stopper! Og ja, på sigt kunne han godt blive central-vikar, eller arvtager for TingAir.. Kæmpe ja tak!Nu læste jeg lige om Monnerups bud på en centerforsvar, og jeg synes sgu ikke rigtig det er realistisk med nogle af de tre.
Jeg synes dog, at der er bemærkelsesværdigt at Slotsager ikke får nogen spilletid i Verona. De spiller med 3 stoppere, og han kan dække en højre yderstopper og på sigt den centrale.
Kunne han være et bud på leje med købsoption? Grundet hans kontrakt i Odense gav Verona kun 1 mill Euro for ham, og han ligner kkke en der sparker døren ind til førsteholdet.
Ellers synes jeg også Soulas i Haderslev er spændende, da han er enormt stærk på bolden.
Mikkel Fischer var spændende engang, men er rykket ned med Haugesund, så nok ikke den hylde vi kigger på. Men på den anden side, så nævnte han også Rieper.
Maxwell Woledzi var spændende i Danmark. Gør det eftersigende fint i Norge. Kun set ham mod FCM i år, hvor han virkede meget aggressiv og rolig på bolden.
Kan vi få Slotsager og Tonni Adamsen ind, så kan vi virkelig tillade os at drømme.. Dertil kunne Andreas Hansen (udløb til sommer) være en kæmpe chef at hente til vinter