New posts

Transfervindue Vinter 2025/2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 316K
Status
Not open for further replies.
Korrekt, de er meget sammenlignelige. Men Links brugte også 2-3 år på at bygge seriøse muskler og i øvrige at udføre defensive pligter fra sin wing-position. Det kan Emmery jo også gøre på sigt. En anden mulighed er, at JP vælger et systemskifte til næste sæson, hvor vores 10'ere formentlig er solgt.
Links er ikke wing i min bog. Han dribler via kropsstyrke og høj fart, opnået via god distance fra en position som wingback. Emmery er langt bedre end Links I driblinger uden momentum. Links er heller ikke lige så skarp i små rum, eller til beslutninger i feltet.

Links har bygget meget på og er et våben i flere situationer. Men hans styrke er fra distancen. Det behøver Emmery ikke. Måske kan han bygge nok defensivt på, til at fungere som wingback, men ideelt set vil jeg heller have bolden bragt frem til Emmery, så han med det samme er i mand-mand driblinger.

Det er ikke noget skidt vindue, og vi ved ikke hvor stor en bedrift det har været, hvis man holder truppen intakt.

Ellers er det lust fra hver hylde:

LW byttet med Hedenstad

JJA, Badji og Serra stadig ejet af AGF

Knudsen kommet til for at sikre bredden på central midt.

Relativt stærke tegn på AGF aktivt har søgt at tilføje en angriber og/eller en 10'er, men man er ikke lykkedes med det.

Truppen er ok, men det havde klædt holdet med bedre offensive alternativer. Og det ser presset ud til sommer, hvor man dog har en lidt større bankbog at arbejde ud fra.

Jeg kan ikke rigtigt svinge mig op til noget over middel. Måske er det unfair, fordi at undgå dyre fejl er også vigtigt. Men man står uforløst tilbage.

Det har du ret i. Men vi mangler information om, hvilke spillere der reelt er til salg lige nu, og hvem der er til sommer. Vi har formentlig ikke frit valg på alle hylder.
Det har vi selvfølgelig ikke, men der er formentlig et eller andet derude der kunne fungere. Det er klart at CV kan have sagt at mulighederne om sommeren er bedre og at det opvejer fordelene ved at handle nu. Vi må i sagens natur debattere ud fra vores meget mangelfulde viden og hvad vi formoder, men ud fra det havde jeg foretrukket at man begyndte at forberede en ny angriber og også fik det ekstra skud ift om det er den rigtige. Det har CV da helt sikkert også tænkt på, men foretrukket at vente.

• Like
Reactions: cph
Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back