New posts

Transfervindue Vinter 2025/2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 317K
Status
Not open for further replies.
Transfervindue Vinter 2025/2026
Emmery spillede eftersigende en virkeligt god kamp som vwb i går. Det er alene det, min kommentar går på. Han fik også ros for at være defensiv påpasselig. Han beviste for gang, at han kan spille pladsen mere end 20 minutter

Jeg tror ikke, man ser ham som nichespiller i klubben. Jeg tror, man indretter spillet efter, når han spiller. Så får Kahl og den venstre cm lidt mere defensivt ansvar.

Jeg forstår ikke din bemærkning om Bach. Der var vist ikke nogen, der så ham som afløser for Links. Blot backup. Ligesom Emmery.
Jeg er efter at træningskampe ses som andet end netop træningskampe. Fedt at Emmery spiller en god kamp, men så stopper informationsværdien også der. Det kan ikke overføres til pointkampe (jeg kan ikke afvise han også fungerer der, men en god træningskamp siger ikke noget om det andet).

Med Bach var det knudret formuleret. Der var netop kaldt på ham som afløseren for Links, når denne var skadet (afløser for). Så ikke noget med at slå af, men noget med at Bach da måtte være god nok. Bach har noget Linksk i høj fart over lange afstande, men ikke som Emmery de snævre udfordringer. Og de deler udfordringen defensivt.

Hvis Emmery starter en kamp hvor man i øvrigt har muligheden for at rykke Kahl, Beijmo, Carstensen eller Jacob Andersen på VWB i stedet, erkender jeg gerne jeg har tsget fejl. Jeg ser det bare ikke ske før Emmery har rykket sig væsentligt mere på den defensive del.

Jeg vil gerne se Jønsson i trøjen igen, men at få muligheden for at komme tilbage til det, der har stort potentiale til at blive den mest legendariske sæson i 30 år, og så også presse på lønnen...sorry makker, den går ikke.
Hvis den nuværende situation ikke motiverer en Aarhus-dreng, så tror jeg ikke vi finder hinanden på noget tidspunkt.
Den fodbold romantiske del af mig, vil ogsaa gerne have JJ hjem, hvis vil skulle ende i et gruppespil til efteraaret kan det maaske stadigvaek vaere en mulighed?
Hvis valget har staaet mellem Knudsen og JJ, saa synes jeg vi har valgt rigtigt.
Det er vel plausiblet han vil "kompenseres" for en manglende forsker-skak ved at skifte nu, hvilket jo egentlig er fair nok, men samtidig er vi ogsaa i vores godt ret til at sige nej tak makker.

Mon ikke han først er fortid til sommer?
Er det sådan en lose-lose, hvor AGF kan præsentere kontrakt med Adamsen fra sommer og SIF kører foråret færdig med dobbelt løn fordi man ikke kunne mødes mellem de 5 mio AGF ville give, of de 10 mio SIF ville have?

Jeg tror det her betyder Adamsen videre i dag

Edit: men baseret på dine tidligere indlæg og den viden der synes at lægge bag, er jeg ikke villig til at sætte penge på min intuition.

Jeg føler mig ret overbevist om, at Adamsen skifter til Brøndby.

Derudover ligner lukkedag en kedelig omgang i de fleste klubber, kun Randers, Viborg, Vejle og Fredericia ligner nogle der henter nyt blod
Yes, jeg tror stadig på at BIF får Adamsen...ærgeligt hvis det sker; han ville passe fint ind hos os. Men ok, det gør han vel også på Vestegnen

Det siger rygter de har. Angiveligt har BIF budt omkring en mio. Euro og fået nej. SIF står stejlt på 10 mio.
Sportsligt vil Silkeborg have meget ud af at holde på Adamsen til sommer samtidig med at Ross spilles ind og se må vel også kunne spille sammen, men økonomisk vil de vel heller ikke sige nej til fem millioner for Adamsen.
Som jeg forstår det, så mangler SIF ikke penge.

5 millioner er jo småpenge op med chancen for en nedrykning. Jeg tror slet ikke de sælger ham nu. Så skulle det have været tidligere i vinduet med chance for en erstatning

5 millioner er jo småpenge op med chancen for en nedrykning. Jeg tror slet ikke de sælger ham nu. Så skulle det have været tidligere i vinduet med chance for en erstatning

Enig men der er også noget signalværdi i det her spil. 2,5 mio. kr. adskiller SIF og BIF, det burde ikke stoppe en handel, hvor spilleren selv gerne vil men alle ved nu, SIF er hårde at forhandle med.
I samme boldgade men helt andet beløb, stod CV også stejlt i MEM forhandlingerne - både han og Sune Smith har kaldt forhandlingerne for hårde - det betyder noget, omverden ved, en klub ikke bare laver en TACO men som med alt i livet er det en balanceakt.

Enig men der er også noget signalværdi i det her spil. 2,5 mio. kr. adskiller SIF og BIF, det burde ikke stoppe en handel, hvor spilleren selv gerne vil men alle ved nu, SIF er hårde at forhandle med.
I samme boldgade men helt andet beløb, stod CV også stejlt i MEM forhandlingerne - både han og Sune Smith har kaldt forhandlingerne for hårde - det betyder noget, omverden ved, en klub ikke bare laver en TACO men som med alt i livet er det en balanceakt.
Hvad er en taco? Ud over at nu har jeg lyst til en.

Kommer der ikke altid noget overaskende sidste paa dagen? - FCM maaske? os selv?
Det gør der om sommeren, kan ikke huske hvordan det er her i vinterpausen.

Det virker til at Adamsen ikke skal nogle steder. Ligeledes at Brøndby ‘kun’ henter Frøkjær.

FCM satsede vist alt på ham der endte i Ajax.

FCN er tæt på en egypter dog, men misser vist Noah Ellie

Det gør der om sommeren, kan ikke huske hvordan det er her i vinterpausen.

Det virker til at Adamsen ikke skal nogle steder. Ligeledes at Brøndby ‘kun’ henter Frøkjær.

FCM satsede vist alt på ham der endte i Ajax.

FCN er tæt på en egypter dog, men misser vist Noah Ellie
David Nielsen sonnike kunne evt lejes med option - saa kunne han hjaelpe med at goere arbejdet faerdigt som farmand startede. :cool:

Som jeg forstår det, så mangler SIF ikke penge.

Ti millioner er heller ikke så meget sammenlignet med nedrykning, men fem millioner er heller ikke så meget for Brøndby ift fx en tredjeplads i stedet for en fjerdeplads. Det er selvfølgelig en pris ift en vurdering af hvor meget risikoen for nedrykning øges og hvor meget man synes er rimeligt generelt og ift ens omdømme i den slags handler osv, men når først Silkeborg har besluttet at de er klar på at sælge og Brøndby er klar på at betale et større beløb, synes jeg det er overraskende at de ikke finder en løsning. Man kan jo også lave nogle bonusser omkring mål scoret, medaljer eller kvalifikation til Europa. Men nogle gange går det jo sådan og så må vi se om Brøndby skriver kontrakt med Adamsen fra næste sommer.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back