New posts

Transfervindue Vinter 2025/2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 316K
Status
Not open for further replies.
Jeg har bare taget det fra Knudsen selv fra TV2, hvor han er citeret for at sige, at da Hedenstad henvendte sig til ham om AGF, havde han sagt alt det gode og han selv ville tage tilbage til AGF, hvis han kunne. “Og det er jo bare en uge siden, hvor jeg ikke selv vidste noget om AGF”.
Men tidslinjen er jo i øvrigt ukendt. Hvornår henvendte AGF sig til Hedenstad første gang? Kan jo have været for flere måneder siden.

Men det er da slet ikke umuligt, at Hedenstad så på et tidspunkt har fortalt CV, at klubben har fået gode "anmeldelser" (dejligt i øvrigt) fra Knudsen og det har gjort, at CV har fået øje på at en uventet transfermulighed var til stede. Men AGF har selvfølgelig haft Knudsen på radaren længe. Ligesom man holder øje med alle andre tidligere spillere generelt.

Senere? Det er allerede for sent.
Lad os nu se. Til sommer kan vi godt få et mindre reset (for at bruge Cooper-udtrykket) og vi skal sandsynligvis spille europæisk. Præsterer vi på en eller anden måde (f.eks. ved at udskyde store salg til sidst i vinduet) at komme i et gruppespil, så kunne jeg godt se Jønson komme ind i slutningen af sommervinduet (på forskerordning). Men deri ligger også, at jeg ikke tror at vi får et lige så stærkt hold i næste som i denne sæson.

Hvilke handler hentyder du til?

Det er muligt, jeg har misforstået. Men jeg læste bestemt, at du kritiserede CVs generelle handelshistorik i AGF. Jeg mener, du fremførte noget i stil med, at enhver kunne have have gjort de indkøb, CV har gjort. Jeg forstår ikke behovet for at kritisere CV generelt, men jeg kan godt følge en kritik af, at han ikke har hentet en angriber (selvom jeg ikke er enig i, at det er så kritisabelt).

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back