Transfervindue Transfervindue sommer 2025
aight
Well-known member
Så er vi mere enigMin sætning kom forkert ud. Jeg hentydede kun til at Kahl ikke er hurtig. Det med afleveringer var ikke møntet på Kahl. Det var faktisk en tilkendegivelse af at Kahl er god til at aflevere, fordi han er opflasket som back. Prøv at læs sætningen igenDet indskudte omkring Kahl er blot i forhold til farten. Men jeg mener godt man kan finde en centerforsvarer der også kan aflevere og som er hurtig. At Kahl er lige så hurtig som Tchamche i topfart siger ikke så meget. Eksplosivitet siger mere, og mit indtryk er, at Kahl er langsom til at komme op i fart. Jeg er helt enig i, at afleveringer nok er hans force, men jeg synes han er for dårlig i placeringsevnen og det som regel er i venstre side af forsvaret at det går galt.
Det er ikke første sted jeg vil opgradere. Her er målmand og angriber trods alt vigtige pga. alderen hos JH og PM, men det er en position jeg synes vi kan blive bedre på. Det kommer måske helt af sig selv hvis Kahl ikke vil forlænge. Jeg har dog svært ved at se klubber på højere niveau end AGF give ham en kontrakt,
Ja klart at modstanderne gerne vil spille den over mod Kahl "hele tiden". Han har højden imod sig og vil gerne stå 2-3 meter længere fremme end hvad godt er. Nok fordi han skal være klar til at løbe fremad. Men det tror jeg faktisk jeg hellere vil have at han gør, fordi, igen, det er min øjetest, at han i lang de fleste tilfælde får reddet situationen ud når bolden kommer flyvende over ham.
Men, ja en angriber og målmand står højere på min ønskeliste, enig.