New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Ja… Jeg kan dog trække på smilebåndet af det meste, og skal ikke se mig fri for at have opført mig lettere obskøn omkring andre klubbers logoer og trøjer.

Det er dog ikke engang sjovt ifht. Brøndby mere. Efter den Helle Thorning-trøje, så er der ikke mere at gøre. Det er jo ikke sjovt, når de besudler sig selv.

Hvis hun stadig var i politik, var der nok nogle som havde fanget at hun stod på landsdækkende tv og sagde det nederste af trøjen kunne minde om pyro ;)

Jacob Poulsen skulle have sagt at der snart kom en maliser snart.

Men det kan vel ikke udelukkes at det er derfor man har udlejet Callø, da man har vurderet at Camara allerede kan fylde en 5/6 plads i truppen?
Kunne være fedt hvis niveauet er til at blive indlemmet i truppen straks og måske derfor man ikke er så nervøs for venstre side. Så må man bare få kontrakten på plads, så alle kan komme videre👍

Mon ikke arbejdstilladelsen er det der hænger. Det kan jo tage sin tid
Men skriver vel kontrakt først inden man ansøger, men det er selvfølgelig heller ikke en mulig tilgang der skal annonceres til fondsbørsen, så det kan godt være man har skrevet kontrakt og lige afventer inden man laver en nyhed om det. Når JP siger der snart kommer en må det vel være den slags, eller måske er han bare lige nede på akademiet og afslutte nogle ting inden han starter officielt.

Mon ikke arbejdstilladelsen er det der hænger. Det kan jo tage sin tid
Jeg er ret sikker på, at du ikke kan søge om en arbejdstilladelse til en person du ikke har ansat. Det vil simpelthen ikke give mening, kontrakten - om det så er en HR medarbejder eller fodboldspiller - er en del af ansøgningen.

Hvis man virkeligt mener det seriøst med ungdomssatsningen, så er de første par runder i pokalen et oplagt sted at give spilletid. Men det afhænger naturligvis også af lodtrækningen. Gevaldig forskel på at trække f.eks. Brabrand eller Kolding.

Men en fordel ved en smallere trup og en træner, der bruger mere af den, er at næsten alle spillerne holdes i gang. Så noget nemmere at stille med f.eks. AJ, Emmery og Tchamche fra start når de fast får spilletid fremfor under Uwe, hvor alle uden for top 14 i truppen nærmest aldrig var på banen.
Nu får vi da for alvor chancen for at se hvor Christian Storch, Adam Fuglsang osv står. Hillerød er godt nok en mundfuld.

Til gengæld en dejlig nem udekamp for os der bor i det nordsjællandske😁
Hillerød er for mig det rigtige Nordsjælland, selvom Helsingør sikkert også vil lægge billet ind på det domæne. Men Hillerød er værd at lægge mærke til. Nuværende 1. div. pænt opland med borgere og potentielle fans og ikke mindst et meget stærkt erhvervsliv. En stor del af Danmarks medico-sektor holder til der.

Det er næste som at være tilbage til studietiden med alle de sider som skal læses op herinde.
Jeg gentager helt sikkert noget som allerede er skrevet men hva faen!
Jeg vil give vores transfervindue 8 med til op(gamle skala)
Jeg synes det trækker rigtig meget op at vi har skilt os af med rigtig mange spillere som med al respekt nok aldrig bliver super liga profiler, jeg er stadig lidt trist over Duelund.
Vi har mister vores to nok største profiler. Men indtil videre synes jeg faktisk ikke vi mangler MA, det bliver nok værre med MEM.
Handlen giver mening for hjernen, det er gode penge, vi holder ikke på spillere mod deres vilje.
MEM har spillet med nåde kvalitet og hjerte i mange kampe, han virker som en sympatisk ung mand som man kun kan ønske det bedste.
Det var værre med Stage, at en af vores valgte at skifte og dermed synliggøre vores plads i fødekæden, det gjorde mere ondt!

Med de positive brillar så har vi potentielt fået 3 superliga profiler ind mens vi har mistet to, jeg kan godt lide ideen om at købe bevist kvalitet, det synes jeg trækker op i bedømmelsen.
Som mange har nævnt, så manglede jeg et har spillere, det kunne fint være nogle talenter a la Julius Beck eller de der Mali drenge, det kan jo stadigvæk ske.

At vi intet har købt ind som Links back-up kan antyde vi skifter opstilling ellers virker det besynderligt(jeg har læst CV mener Beijmo og Carstensen kan spille der)

Det virker ikke super afklaret.

Jeg synes det var mystisk at leje Callø ud her til sidst.
I de indhop jeg så, var der er par fejl men jeg synes på ingen måde han faldt igennem.
Jeg tænkte ar han evt kunne være backup-backup til en NP ved flere skader/karentæner.
Jeg synes hans udlejning gør os lidt for sårbare i forhold til skader.
Hvis JP kun ser Callø i højre forsvarside og han blev holdt igang i tilfælde af er Beijmoo salg, kan udlejningen fint give mening.

Det som er kommet ind virker lovende
Mange er kommer videre, men som mange har nævnt så virker vi meget sårbare på flere positioner.
8 ⤴️

Arh.

Så det der du mener er, at der er skrevet under og man søger opholdstilladelse, og så først melder ud når den er på plads?

Bestemt et to kwligt scenarie.

Det vel hellere ikke utænkeligt at det kan have noget med hans spillercertifikat at gøre.
Kompleksiteten i de afrikanske forbund er ofte en sjov størrelse

Latest posts

Back