New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Noget andet er at hvis AGF solgte MEM til udlandet for for 35-40 mio, er det så overhovedet realistisk at man gik ud og betalte 25 for en erstatning? Sådan hænger det jo normalt ikke sammen, de 25 mio er over vores niveau, eller sagt på en anden måde, den spiller vil nok belaste det sportslige budget med for meget relativt set. Hvis vi sælger MEM skal der hentes en erstatning, men jeg vil ikke forvente en spiller i den prisklasse.

Helt sikkert, men så sent i vinduet, FCK’s desperation og den hovedpine det medfører hos os selv presser også prisen op.
Lige i Thomas Jørgensens tilfælde, så kan det stadig være en rigtig god case. Han er trods alt kun 19 år og allerede en profil i superligaen

Problemet er blot, at MEM selv ønsker skiftet. Det ser ikke super godt ud for GF når der skal forhandles med nye spillere, hvis ikke de kan få skiftet hvis muligheden opstår
I know, men som andre også skrev, så sent i vinduet og vi får svært ved at finde en passende erstatning, det må presse prisen op - desuden så når der handles internt, så skal vi have boksen for vores bedste spiller og det er i min verden ikke en øre under 50mill!

Historien om at MEM selv gerne vil det skifte, er 100% plantet af FCK. For at lægge pres på AGF.

Er MEM i Isak-mode og vil bare væk, eller synes han bare det lyder flatterende at FCK banker på. Det vil de næste dage vise.

Hvis man vil købe kvalitet så sent i vinduet, så skal man betale overpris.

Naturligvis vil MEM da gerne til FCK. Det behøver FCK slet ikke at plante.

Jeg er helt enig i logikken, men der er nok mange, som vil mene, at 35 mio.kr er inden for kategorien "overpris". Havde nogle spurgt mig om markedsprisen for MEM for få uger siden, havde jeg nok sat den væsentligt lavere. God form, FCKs situation mv. trækker op, men hvor langt op kan den trækkes? Jeg er i tvivl.

Jeg er helt på linje. Men jeg synes ikke Arnstad er ude af position på den centrale midtbane. Da vi var mest pressede mod FCK byttede man jo også ham og Mads Emil, så Mads Emil blev 10’er og Arnstad 6’er, så man kunne stabilisere holdet.

Jeg er helt komfortabel med, at Arnstad kan spille en 8’er. Jeg synes bare, han er fremragende som 10’er.

Lige i Thomas Jørgensens tilfælde, så kan det stadig være en rigtig god case. Han er trods alt kun 19 år og allerede en profil i superligaen
Det kan jeg godt være enig i, det ville ikke være en dårlig løsning, han mangler egentlig bare lidt fysik til at spille igennem en hel kamp, men har faktisk allerede en del erfaring også, jeg tror bare at den måde man vil se økonomien i det gør at man ikke vil betale helt det det kræver for en enkelt spiller. Men OK, hvis det er 20 mio er det måske lige indenfor det mulige, jeg tror bare også Viborg vil have mere. Vi vil også komme til dem sent i vinduet og med en smule desperation ligesom FCK, så det presser prisen op.

AGF’s afvisning af FCK kan i øvrigt også være baseret på man har en konkret afløser man ikke kan få forhandlet på plads.

Naturligvis vil MEM da gerne til FCK. Det behøver FCK slet ikke at plante.

Jeg er helt enig i logikken, men der er nok mange, som vil mene, at 35 mio.kr er inden for kategorien "overpris". Havde nogle spurgt mig om markedsprisen for MEM for få uger siden, havde jeg nok sat den væsentligt lavere.
Men 4 dage til at finde en passende erstatning, med bare nogenlunde samme niveau eller potentialet til at blive lige så god eller bedre, det skal FuCK betale for, derfor skal priser markant over de 35 mill, min 15mill mere :)

Farzam skrev i går, at han vidste, at FCK var klar til at give 37.5 mio for en spiller, han endnu ikke kunne nævne navn på.

Farzam skriver, at parterne er langt væk fra hinanden, men han tror de bliver enige pga. CL pengene.
Og at der skulle være afsat op til 37,5 millioner kroner for “den rigtige profil”, hvilket MEM nok er udover alderen. Jeg ved dog ikke om det er nok for agf.

Ps. Pænt goddag, læser mest med, men måtte lige dele i denne pressede situation

Latest posts

Back