New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Mads Emil kan ende med at blive det måske næstbedste køb i klubbens historie. Kæmpemæssigt aftryk på banen og så en relativt stor gevinst ved videresalg. Måske endda et endnu bedre køb end Bisseck, når man ser på værdien på banen over flere sæsoner.

Hvem havde i øvrigt gættet i januar, at 27-årige Mads Emil Madsen kunne blive solgt for mere end Clement Bischoff? :ROFLMAO:

Nej det tror jeg ikke er nok.

Det er sidst i vinduet, VFF behøves ikke sælge da de har kæmpe solgt allerede.

19 år, største CM talent i ligaen.

Han sælges ikke for under 25 mio
Selvom jeg har været fuldstændig vild med MEM, så kan jeg nu også godt se fidusen ved 'bare' at tjene nogle få mio. på at bytte en 27-årig profil ud med en 19-årig profil. Det er en nærmest perfekt foryngelse af truppen og en investering i en spiller, som kan blive endnu mere værd end Madsen.

Mon ikke det er MEM der hentydes til her:

I podcasten Transferguru, som Tipsbladet laver i samarbejde med Podimo, afslører Farzam Abolhosseini, at de danske mestre nærmer sig midtbaneforstærkninger.

– De har fundet ham, men der er ikke budt, siger Farzam Abolhosseini og tilføjer:

– Jeg er ikke sikker endnu, men jeg har nogle navne. Jeg har ikke kunnet skrive noget endnu, før jeg er stensikker på det.

Sådan indledes programmet Transferguru, der senere dissekerer FC Københavns midtbanejagt yderligere – den starter ved Lukas Lerager.

– Lige nu er de langt fra hinanden, men i og med FC København har fået 250 millioner kroner efter avancementet til Champions League, er min fornemmelse, og det er en fornemmelse, at de finder hinanden.

I podcasten Transferguru, som Tipsbladet laver i samarbejde med Podimo, afslører Farzam Abolhosseini, at de danske mestre nærmer sig midtbaneforstærkninger.

– De har fundet ham, men der er ikke budt, siger Farzam Abolhosseini og tilføjer:

– Jeg er ikke sikker endnu, men jeg har nogle navne. Jeg har ikke kunnet skrive noget endnu, før jeg er stensikker på det.

Sådan indledes programmet Transferguru, der senere dissekerer FC Københavns midtbanejagt yderligere – den starter ved Lukas Lerager.

– Lige nu er de langt fra hinanden, men i og med FC København har fået 250 millioner kroner efter avancementet til Champions League, er min fornemmelse, og det er en fornemmelse, at de finder hinanden.
Men det er bare mærkeligt at sige at de ikke har budt for derefter at skrive en artikel om at de har budt og fået afvist, hvis det er samme spiller der er tale om.

Var FCK ikke også på jagt efter en midtbanespiller før Mattson blev skadet? Så jeg tror de tænker en eller anden dyr spiller og så MEM som tillæg til det, men en der kan spille i Superligaen med det samme, for et noget mindre beløb.

Jeg kan bedst forestille mig, at spilleren med 37,5 mio. prisskiltet er en udenlandsk profil til at erstatte Froholdt. Og at MEM er den lidt billigere ekstra midtbanespiller, der kan erstatte Mattson. At de allerede har budt 25 mio., og at der ikke forhandles lige nu, rimer ikke helt på, at der endnu ikke er budt på deres førsteprioritet til 37,5 mio.

Men det flyver rundt med halve informationer i hele fodboldverdenen lige nu, og Farzam ved selvfølgelig ikke alt. Så alt kan være både rigtigt og forkert.

Niveaumæssigt er det ihf. ikke 1:1.
Jeg tror Sebastian Jørgensen har afløst Kristian Arnstads minutter, så at sige.

Havde vi ikke solgt Mikael Anderson, havde han nok spillet den venstre 10’er med Arnstad som førstereserve.

Nu spiller Arnstad fast de minutter Anderson skulle have gjort, og Jørgensen er (brude være) førstereserve.

Haha, shit en gang vrøvl. Hvis der ikke skal mere til, så kan alle sgu være transferguru. "FCK er interesseret i en midtbanespiller (alle ved de vil forstærke midtbanen) men de har ikke budt endnu (goddaw do)". "Jeg ved ikke rigtig noget, så jeg siger bare noget tvetydig for at virke vigtig".

Jeg kan bedst forestille mig, at spilleren med 37,5 mio. prisskiltet er en udenlandsk profil til at erstatte Froholdt. Og at MEM er den lidt billigere ekstra midtbanespiller, der kan erstatte Mattson. At de allerede har budt 25 mio., og at der ikke forhandles lige nu, rimer ikke helt på, at der endnu ikke er budt på deres førsteprioritet til 37,5 mio.

Men det flyver rundt med halve informationer i hele fodboldverdenen lige nu, og Farzam ved selvfølgelig ikke alt. Så alt kan være både rigtigt og forkert.

Enig.

Jeg tror, at MEM er erstatningen for Magnus Mattson, mens FCK samtidigt brygger på en penistransfer ala Philip Billing som erstatning for Froholdt.

Det ændrer ikke på AGF's prissætning af MEM, men jeg tror ikke, at FCK har øremærket det beløb til ham.

Vores bedste midtbane spiller, vice anfører, sent i vinduet, til en konkurrent og vi mangler ikke penge.

Sælger vi ham for 25-30 mil er det en helt igennem katastrofal handel for os.

Pt. er MEM vel uerstattelig for os? Så hvad kan vi bruge 25 mil for i nutidens marked? Fck har lige tjent 300 mil, så må de punge ud med nogle flere af dem.

At MEM er fristet forstår jeg dog til fulde.

Latest posts

Back