New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
35m+ så synes jeg vi skal sælge. EDIT, de 25m i en samlet pakke er jo langt under, hvad jeg tænker vi skal have. Fint af CV bare smække røret på.

Det er klart MEM kan gå og være pigefornæmet, men samtidig skal han F€$€$ bare være tilfreds med at AGF forlængede hans aftale.

Men selvfølgelig skal vi lytte til prisen, og fck har vidst nok pludselig lidt ekstra at snoldre for. Men det skal op i 35-40m kontant før jeg synes vi skal sige ja.

Så må MEM jo bare brænde banen endnu mere af og blive solgte til vinter eller lign.

Men 4 dage til at finde en passende erstatning, med bare nogenlunde samme niveau eller potentialet til at blive lige så god eller bedre, det skal FuCK betale for, derfor skal priser markant over de 35 mill, min 15mill mere :)

Men man skal huske på, at mange af de handler, der falder i de sidste dage ikke er udtryk for tilfældigheder og desperation, men snarere langstrukne forhandlinger og dynamikker i markedet.

Som jeg sagde før, har AGF naturligvis en række mulige afløsere for MEM på kornet. Det havde de sikkert allerede inden FCK begyndte at byde.

Dermed ikke sagt, at prisen på en MEM-afløser ikke også stiger i disse timer.

Problemet er blot, at MEM selv ønsker skiftet. Det ser ikke super godt ud for GF når der skal forhandles med nye spillere, hvis ikke de kan få skiftet hvis muligheden opstår

Alle spillere vil selvfølgelig have en forståelse for, at AGF kun sælger, hvis det er fordelagtigt.

MEM har selvfølgelig en pris. Den kan FCK bare matche. De har lige fået 400 millioner for at køre over start i CL, så de har penge nok.

Jeg vil være skuffet, hvis vi er under 50 millioner med tanke på timingen.

Det var lige sådan et beløb jeg forestillede mig FCK bød fordi de tænkte at det ville være en billig løsning for dem - et par millioner mere her, men det er også baseret på nogle bonusser osv. Vores økonomi er ikke så presset at vi behøver sælge ud på den måde, så det ville være skuffende hvis vi bare sagde ja. Man skal også tænke på den værdi der vil være i først at sælge ham om et år til tilnærmelsesvis det samme og det mener jeg helt sikkert er realistisk selvom han ikke er et ungt talent.

Det er vel ikke helt ligetil for FCK at smide Thomas Jørgensen ind i en evt. handel? Er det ikke kun en tilbagekøbsklausul fra Viborg, de har?
Jo, men de skal bare afstå fra at udnytte den. Så kan CV klappe tingene af med Viborg og Jørgensen, inden MEM får lov at smutte. Og så er vi sikre på at FCK ikke udnytter deres forkøbsret og dermed spolerer handlen.

Jo, men de skal bare afstå fra at udnytte den. Så kan CV klappe tingene af med Viborg og Jørgensen, inden MEM får lov at smutte. Og så er vi sikre på at FCK ikke udnytter der forkøbsret og dermed spolerer handlen.

Det er i hvert fald oplagt med tanke på JPs fortid i Viborg.

For mig er der også et element af, at FCK ikke var villige til at lave en aftale med os, da vi var interesserede i Thomas Jørgensen. Det må de gerne få at føle den anden vej nu.

Latest posts

Back