New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Du tror mest på at der ikke kommer en centerforsvarer, men hvis der gør, tror du der kommer to? Men ja, hvis AJ ikke er skadet eller lignende burde han jo spille nu eller som minimum være den man sætter ind i en kamp som den i dag.
Pis, der skal lige rettes i indlægget.

Mest overrasket ved ingen ind, mindst ved en. Midt mellem ved to

Last edited:
CV håber på en stille sidste uge af vinduet.

Han bekræfter vel bare, at der skal noget ud, før der kommer noget ind
Han bekræfter heldigvis kun, at trupstørrelsen er fin og der ellers kun skal købes til start 11. Så i stedet for at vente på Godot burde han se at få sendt Wahlstedt, AJ, Bach og Serra afsted og finde fire på et højere niveau. Desuden skal han også have en top 9’er på køl, hvis Mortensen ender med at tage på eventyr. Ellers ender den her trup sandsynligvis med at lande samme sted som i sidste sæson. Bredde til at komme i top 6 tidligt i sæsonen. Men statist i slutspillet.

Håber eddermamme på en travl uge.

Vi har to mand, der ligner at være fravalgt: AJ og Wahlstedt. De skal videre.
Og så skal de erstattes.

Vi har en central midtbane, hvor der er to solide spillere i Mads Emil og Polle - men hvor erstatningen enten er en Yakob, der ikke er kommet tilbage her 25 måneder efter sin korsbåndsskade, eller at rykke Sebastian Jørgensen og Kristian Arnstad væk fra de offensive pladser.

Og så har vi slet ikke talt om Paddy, Badji (der er fravalgt igen?) eller Serra.

Og så skal de erstattes.

Vi har en central midtbane, hvor der er to solide spillere i Mads Emil og Polle - men hvor erstatningen enten er en Yakob, der ikke er kommet tilbage her 25 måneder efter sin korsbåndsskade, eller at rykke Sebastian Jørgensen og Kristian Arnstad væk fra de offensive pladser.

Og så har vi slet ikke talt om Paddy, Badji (der er fravalgt igen?) eller Serra.
Enig. Du skal også smide Serra og Badji i den pulje. Jeg håber på en kvalitetstilgang på midtbanen og i angrebet. Og så har KEP i Onside studiet en pointe i, at vi godt kunne bruge en stærk forsvarsspiller, for TIngager er ret beset den eneste centerforsvarer i det forsvar. Jeg kunne godt håbe på et bud på Kahl og så hente en venstrebenet stopper med mere fart. Jeg bliver aldrig helt overbevist omkring Kahl og med kun et år tilbage af kontrakten er det nu der skal laves lidt mønt.

Enig. Du skal også smide Serra og Badji i den pulje. Jeg håber på en kvalitetstilgang på midtbanen og i angrebet. Og så har KEP i Onside studiet en pointe i, at vi godt kunne bruge en stærk forsvarsspiller, for TIngager er ret beset den eneste centerforsvarer i det forsvar. Jeg kunne godt håbe på et bud på Kahl og så hente en venstrebenet stopper med mere fart. Jeg bliver aldrig helt overbevist omkring Kahl og med kun et år tilbage af kontrakten er det nu der skal laves lidt mønt.
Enig...Jeg ser i hvert fald ikke helt samme gode dækning på de forskellige positioner som CV gør

Last edited:

Og så skal de erstattes.

Hvornår kommer JN med den kontramelding på, at det med at bygge på det sportslige budget er aflyst, indtil vi kommer tilbage til Kongelunden, og der derfor er lukket for kassen for CV? Er træt af at høre på defensive CV og JP, der jo reelt taler om en kvalitativ for smal trup? Enten taler CV strategisk eller så er han sat til at skære ned på spillerbudgettet.

Last edited:

Og så skal de erstattes.

Jeg synes specielt, at situationen på den centrale midtbane er kritisabel. Arnstad kan også bruges derinde, men har fået sit gennembrud som 10'er/kantangriber og Yakob er et åbent spørgsmål.

De andre pladser er et spørgsmål om kvalitet. Centralt på midten ser vi også talmæssigt tynde ud.

Jeg synes specielt, at situationen på den centrale midtbane er kritisabelt. Arnstad kan også bruges derinde, men har fået sit gennembrud som 10'er/kantangriber og Yakob er et åbent spørgsmål.

De andre pladser er et spørgsmål om kvalitet. Centralt på midten ser vi også talmæssigt tynde ud.
Meget enig.

Selv hvor vi er foran med 4 mod OB, giver man ikke Yakob 10-15 minutter.

Han ligner ikke en der kun spille en halvleg i denne halvsæson.

Hvornår kommer JN med den kontramelding på, at det med at bygge på det sportslige budget er aflyst, indtil vi kommer tilbage til Kongelunden, og der derfor er lukket for kassen for CV? Er træt af at høre på defensive CV og JP, der jo reelt taler om en kvalitativ for smal trup? Enten taler CV strategisk eller så er han sat til at skære ned på spillerbudgettet.
Det kommer aldrig til at ske. De håber folk har glemt alt om det.

Meget enig.

Selv hvor vi er foran med 4 mod OB, giver man ikke Yakob 10-15 minutter.

Han ligner ikke en der kun spille en halvleg i denne halvsæson.
Det er jo generelt det der - her og nu - er galt med den her trup.
Spillere som Yakob, Mølgaard og Andersen er jo ikke klar til at være bærende spillere i den her sæson. Emmery, Callø og Tchamche heller ikke. Badji er bare et usikkert kort. Serra, Bach, AJ og Wahlstedt slår ikke til, når de får chancen. Det tager som altid i AGF lidt længere tid end ventet af få spillere som Carstensen og Jørgensen til at være fuldgode startspillere.
Ligesom en vis tidligere hærfører syd for grænsen taler de om bataljoner, der ikke findes. Kun JP siger spagt sandheden. Man taler jo ikke sin trup ned.

Det er jo generelt det der - her og nu - er galt med den her trup.
Spillere som Yakob, Mølgaard og Andersen er jo ikke klar til at være bærende spillere i den her sæson. Emmery, Callø og Tchamche heller ikke. Badji er bare et usikkert kort. Serra, Bach, AJ og Wahlstedt slår ikke til, når de får chancen. Det tager som altid i AGF lidt længere tid end ventet af få spillere som Carstensen og Jørgensen til at være fuldgode startspillere.
Ligesom en vis tidligere hærfører syd for grænsen taler de om bataljoner, der ikke findes. Kun JP siger spagt sandheden. Man taler jo ikke sin trup ned.
Jeg må indrømme, at jeg synes det største problem - trods alt - er centralt på midten.

Ser man på Vejle, så startede deres målmand virkelig dårligt ud, men fik 10-15 kampe, og blev en profil og havde et par gode redninger i går også. Går Jesper Hansen i stykker, så kan Wahlstedt måske vokse.

Latest posts

Back