New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Beijmo behøver da ikke flyve til København for at mødes med sin agent. Han kunne selvfølgelig være på vej videre til et lægetjek, men det er også nemt at finde på en liste af ting han kunne finde på lige at smutte til Sverige for.
Han skal hjem og købe hakket oksekød

Ikke ifølge ugeplanen på agf.dk
3F Superligaen:
25.8 kl. 12: Træning
+ kl. 12: Future Cup: AGF vs. SJE Se med på AGF Play+
27.8 kl. 11: Træning
28.8 kl. 11. Træning
29.8 kl. 11: Træning
31.8 kl. 14: AGF vs. FCF (3F Superligaen)
Kan være at de 11 i startopstillingen i går har fået fri? De skal nok næppe spille Future Cup.

Men det er da også fuldt ud muligt, at Beijmo er på vej til et lægetjek i Brøndby.

Ja, ok, det er ikke optimalt. Men hvad vil du gøre, hvis Links bliver skadet?
Jeg tror man ville overveje, at skifte til en opdækning ala det man så i Parken, altså med fire i bagkæden og Links (eller hvem der spiller dér) der skubber højt op og først falder ned i en 5'er når man er helt presset.

Alternativt ville man nok "bare" smide Kahl derud og Beijmo på den venstre stopper.

For mig er aksen op igennem midten bare mere vigtig for stabiliteten på holdet end den er på kanten.

Der er SÅ meget spin i de udtalelser, som sportsdirektører kommer med i disse dage. Lidt i stil med "vi er så tilfredse med vores træner, som lige har tabt de sidste 7 kampe".

Eksempel fra ovenstående link:

Hvem er "vi"? JP har netop udtalt, at han synes truppen er for tynd.

Jeg tror dog, at CV er ærlig her:

Problemet er jo, at man ikke bare kan skære en trup for at give plads til de unge, hvis der ikke er nogen der er kvalificerede til at spille en venstre wingback eller en central midtbane på superliganiveau.

Jeg er da rigtig tilfreds med trupstørrelsen også.

Jeg vil bare gerne erstatte Wahlstedt med en anden målmand, sende AJ ud og hente en stærk centerforsvarer ind, ophæve med Serra og hente en 9'er og erstatte Tobias Bach med en central midtbanespiller.

Alt dette uden at trupstørrelsen er påvirket

EDIT: SteenAs citater er væk - men JP siger, han er tilfreds med trupstørrelse

Jeg vil bare gerne erstatte Wahlstedt med en anden målmand, sende AJ ud og hente en stærk centerforsvarer ind, ophæve med Serra og hente en 9'er og erstatte Tobias Bach med en central midtbanespiller.
Og den stærke venstrebenede centerforsvarer må i så fald også gerne kunne tage en wingback fra tid til anden (altså en spejlvendt Beijmo). Det er så nok nærmere Kahl man erstatter end AJ, hvis ikke Kahl er klar til en forlængelse.

• Like
Reactions: fsc
Så brænder jeg min Beijmo trøje :S
Ja, den var også ond. Jeg ser ikke rigtig nogen københavnerklubber der kunne være relevante og man ville nok heller ikke køre til Tirstrup for at flyve til Kastrup for så at køre til Brøndby eller Farum. Så det mest sandsynlige er et smut over til Malmö eller et skifte til et andet fly. Kan være at han bare skulle til tandlæge. Det er vist billigere derovre.

Beijmo flyver da ikke til København for at mødes med sin agent. Der er agenten der arbejder for ham. Så skulle det da være fordi der skal holdes et møde i København med repræsentanter fra en ny klub, men det lyder også lidt underligt, med mindre det ikke er en klub i europa eller det er en mellemlanding til en anden destination. Jeg tror sgu ikke han flyver over for at snakke med sin agent. Enten har han fri eller det er et konkret møde med en anden klub.

Beijmo flyver da ikke til København for at mødes med sin agent. Der er agenten der arbejder for ham. Så skulle det da være fordi der skal holdes et møde i København med repræsentanter fra en ny klub, men det lyder også lidt underligt, med mindre det ikke er en klub i europa eller det er en mellemlanding til en anden destination. Jeg tror sgu ikke han flyver over for at snakke med sin agent. Enten har han fri eller det er et konkret møde med en anden klub.
Der er nok ikke mange københavnere, der ville genkende Beijmo bag et par solbriller. I hvert fald ikke lige så mange som i Aarhus. Derovre har de alle svenskergarn og tatoveringer, f****** hipstere.

Jeg er stor fan af manden, og det ville være fremragende med en forlængelse, men hvis det ikke kan lade sig gøre, skal vi have (mange) penge for ham nu.

Last edited:
Jens Jønsson sad på bænken hele kampen i AEKs sæsonpræmiere. Jønsson rimer ikke på talentsatsning, men til gengæld er der plads i truppen til en ekstra central midtbanespiller, og der er ikke umiddelbart en ung spiller lige på trapperne her. Hans kontrakt udløber om et år, og AEK ser ud til at have hentet en ny midtbaneprofil ind denne sommer i den rumænske landsholdsspiller Marin. Kan det være i år, han kommer hjem?

EDIT: Jeg kan også lige tilføje at AEK har spillet 5 europæiske kval-kampe. Jønsson har her startet på bænken i alle kampe og fået to indhop efter hhv. 75 min og 90+1 min.

Jens Jønsson sad på bænken hele kampen i AEKs sæsonpræmiere. Jønsson rimer ikke på talentsatsning, men til gengæld er der plads i truppen til en ekstra central midtbanespiller, og der er ikke umiddelbart en ung spiller lige på trapperne her. Hans kontrakt udløber om et år, og AEK ser ud til at have hentet en ny midtbaneprofil ind denne sommer i den rumænske landsholdsspiller Marin. Kan det være i år, han kommer hjem?
Men er der ikke noget med en forskerordning som først kommer i spil til næste år? Der tænker jeg Jønsson gerne vil optimere men det kan selvfølgelig være han har tjent rigeligt i hans karriere.

Latest posts

D
Replies
932
Views
87K
Back