New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2025

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
OB og Zorninger virker oplagt. Det bliver også interessant at se hvad deres budget bliver estimeret til næste gang, mon ikke Thorborg har hældt lidt ekstra i for at sikre at man etablerer sig i Superligaen igen.

Jeg er spændt på hvad CV finder her til sidst, jeg har visse forventninger til at vi henter noget der på papiret er mindst lige så interessant - og meget gerne yngre end de to nævnte (hvis der overhovedet bliver hentet en angriber.)

Jeg konstaterede forleden til min ærgelse og vantro, at Sebastian Pingel er 32. Det giver ingen mening, da hans far, Frank, stadigvæk er pisseung ligesom jeg selv.
Så skulle jeg være blevet far som 20-årig, det kan man jo ikke ...

Men HVIS Sebastian Pingel havde været yngre havde været interessant og en god historie. Og i hvert fald en bedre historie end Taber Tonni og Brøndbysv*net Uhre (selvom de begge har en marginalt bedre track-record).

Det er NP, PM, Dalsgaard, Hansen og til Tingager det drejer sig om når snakken falder på det med at gøre os yngre.

Det er jo ikke Arnstad og Bech vi skulle skifte ud, selvom vi har Emmery og Tchambe at kunne sætte ind.
Og NP, Tingager og PM har vi jo bare ikke nogle bedre end.

Mølgaard for Dalsgaard når Mølgard er tilbage gør lidt. AJ skal ikke spille uanset hvor "ung" han er, hvis han ikke er god nok (op til tolkning, men jeg synes vitterligt ikke han er den rette at satse på, og giver usikkerhed når han spiller).
Og Carstensen vs Beijmo ændrer jo ikke noget der heller. Links er jo ikke "gammel" heller.

Meget ser anderledes ud hvis vi har ny keeper, ny 6'er og ny angriber. Men vi køber jo bare ikke en 21 årig angriber, keeper og 6'er. Skal en UNG der være god nok til det vi ønsker ift at være tophold igen - så koster de 10+ mio for keeperen, 15 mio for 6'eren og 20 mio for angriberen ....?
Så for at spare må alderen være højere (men stadig lavere end nu). Altså en 29 årig keeper er jo stadig 12 år yngre end Hansen. En 27-årig angriber er 8 år yngre end PM. En 24-årig 6'er er 8 år yngre end NP.

Altså en 29 årig keeper er jo stadig 12 år yngre end Hansen. En 27-årig angriber er 8 år yngre end PM. En 24-årig 6'er er 8 år yngre end NP.

Det handler ikke bare om at gøre holdet yngre bare fordi, CVs pointe og min er at vi skal have flere salgsbare spillere ind i startopstillingen og det hjælper overstående ikke på. Så kan det godt være, det kan give mening at erstatte JH med en 29-årig men pt. har vi kun 2 salgsbare spillere i en ikke for høj alder (til større salg) og det er Arnstad og Bech. Links er allerede ved at være for gammel til et salg der rykker, det samme er Beijmo udover hans kontrakt udløber om et år.
Carstensen og Jørgensen er lejet og bliver de købt til næste sommer, så går der sikkert mindst en sæson uden de sælges og de er allerede ved at have alderen imod sig.

Med andre ord, vi er stadig langt fra at få spillere ind i startopstillingen som vil nærme sig et Bisseck salg.
Hvis ikke den står på smalhals de næste par år, skal vi håbe en Emmery, Callø, Tchiambe eller en anden brager igennem for ingen af vores profiler vil IMO give noget der for alvor rykker udover Arnstad.

Det handler ikke bare om at gøre holdet yngre bare fordi, CVs pointe og min er at vi skal have flere salgsbare spillere ind i startopstillingen og det hjælper overstående ikke på

Selvfølgelig er en 24-årig 6'er til 10 mio også en "salgsbar spiller"- hvis man har MEMs niveau.
Vi kan ikke kun jagte dem der er 19-21 og "kan sælges for 50+ mio".
For skal man købe dem - så koster de jo KASSEN, hvis de skal være gode nok til at spille nu, med mindre der skal gå Lykke vs Andreas Hansen i FCN i den.

Jeg synes det bedst mening at foryngre truppen gradvist. Både ved at bruge de selvudviklede unge mere (er vi i gang med) - og ved at udskifte dem på 32-41 med folk på 23-24 år.

Vi skal IKKE hente flere som Power og Dalsgaard. Det giver 0 mening ift alder, salgsbarhed etc.
Og vi skal IKKE hente flere som Akoto, der har en ok ung alder, men som jo altså bare ikke er gode nok.
AJ bliver ikke bedre af at være yngre end Mølgaard heller...

Men at have en GOD spiller på 24 er jo altså både yngre - og måske ligeså godt som Dalsgaard.
Mølgaard er dog 28, så han gør jo ikke truppen meget yngre :D

Jeg kigger på Mads Emil og Bech og tænker på hvad man kan få for 5-7 mio, hvis den rette spiller - og rette tålmod/velvillighed findes.
Og vi kan udskifte 1 hvert vindue måske over de næste 2 år. who knows.

Det handler ikke bare om at gøre holdet yngre bare fordi, CVs pointe og min er at vi skal have flere salgsbare spillere ind i startopstillingen og det hjælper overstående ikke på.
Præcis. Derfor er snakken om gennemsnitsalder også ret ligegyldig. Jeg vil ikke stille med Wahlstedt i stedet for Hansen, bare så jeg kan råbe hurra, nu er holdets gennemsnitsalder faldet med mere end et år. Så må medierne bare køre den historie, hvis de vil.

Omvendt vil gennemsnitsalderen selvfølgelig også falde, hvis vi får et par GODE unge spillere ind i start-11. Og vi skal selvfølgelig stoppe med at hente typer som Power. Jeg tror dog også mest det skete, fordi vi havde en del skader på den centrale midtbane i opstarten sidste år og SIB følte at der var brug for en kvalificeret backup, samtidig med at vi ikke havde nogen unge klar, vi kunne rykke op.

Omvendt vil gennemsnitsalderen selvfølgelig også falde, hvis vi får et par GODE unge spillere ind i start-11. Og vi skal selvfølgelig stoppe med at hente typer som Power.

Jeg tror ikke vi kommer til at se spillere som Power og Akoto på holdet længere, problemet igennem de sidste 1-3 år er at vores fødekæde simpelthen var tørret ud.
De bedste var blevet solgt meget hurtigt, og de næste i rækken var 16-17 år. Kvaliteten var simpelthen ikke tilstede.

Jeg er sikker på at SIB har fået stillet en opgave om at stille med et konkurrencedygtigt hold, den opgave løste han ved at hente eks. Akoto og Power ind.

Selvfølgelig er en 24-årig 6'er til 10 mio også en "salgsbar spiller"- hvis man har MEMs niveau.

MEM bliver ikke solgt for et stort millionbeløb og slet ikke noget der nærmer sig Bisseck. Statistikken viser meget tydeligt, de store salg kommer fra spille under 24 år, ja vi skal typisk ned til 19-21. Det er hverken noget, jeg finder på eller ønsker, det er virkeligheden, hvad salgstallene fra Superligaen viser.

Vi kan ikke kun jagte dem der er 19-21 og "kan sælges for 50+ mio".

Det siger jeg overhovedet ikke, at vi kun skal jagte så unge spillere men vi skal jagte muligheden for at slå vores transferrekord, så vi kan få gang i den sneboldseffekt, det kan give, når gode talenter ser, vi i AGF kan sælge til gode adresser. Der må simpelthen ikke gå 2-3 år mellem de store salg. Vi skal sælge for gode millionbeløb hvert eneste år og helst mindst 1 rigtig stort salg.

For skal man købe dem - så koster de jo KASSEN, hvis de skal være gode nok til at spille nu, med mindre der skal gå Lykke vs Andreas Hansen i FCN i den.

Og derfor skal vi OGSÅ skubbe vores egne talenter tættere på spilletid. Det nytter ikke at blive ved med at kræve udgående spillere skal erstattes 1:1 fra køb. Vi skal have en blanding af gode indkøbte talenter, egne talenter og profilkøb som en Jørgensen. Det skal IKKE være enten eller.

Og derfor skal vi OGSÅ skubbe vores egne talenter tættere på spilletid. Det nytter ikke at blive ved med at kræve udgående spillere skal erstattes 1:1 fra køb.
Enig der, men en del af problemet(?) er jo nærmest at vi har solgt meget få stamspillere i de senere år. Vi bliver helt forskrækkede, når Anderson bliver solgt, men se lige på, hvor længe resten af vores start-11 har spillet i klubben (og gjort det godt sammenlignet med spillerne, der var der før dem). Men der skal noget til for at spille sig ind på så fasttømret et hold. Arnstad og Dalsgaard er vel de eneste indenfor de sidste par år. Bech og Beijmo før dem.

MEM bliver ikke solgt for et stort millionbeløb og slet ikke noget der nærmer sig Bisseck. Statistikken viser meget tydeligt, de store salg kommer fra spille under 24 år, ja vi skal typisk ned til 19-21. Det er hverken noget, jeg finder på eller ønsker, det er virkeligheden, hvad salgstallene fra Superligaen viser.

Salg til 20-30 mio tæller også rigtig meget.
Og hvis MEM blev solgt til 20 mio bare, så var det 400% af hvad vi købte ham for. Arnstad skal sælges for 30 bare for at få samme 15 mio i overskud.
Men flere spillere solgt til 15-30 mio må vi altså ikke tænke ikke også er en del af en fremskridsprocess/effekt.

Det siger jeg overhovedet ikke, at vi kun skal jagte så unge spillere men vi skal jagte muligheden for at slå vores transferrekord, så vi kan få gang i den sneboldseffekt, det kan give, når gode talenter ser, vi i AGF kan sælge til gode adresser. Der må simpelthen ikke gå 2-3 år mellem de store salg. Vi skal sælge for gode millionbeløb hvert eneste år og helst mindst 1 rigtig stort salg.

Jeg forsøger faktisk mere at sige, at vi skal jagte begge dele.
Og den sneboldseffekt du efterspørger - tror jeg jo bare starter med flere salg af gode 24-26 årige, som kan præstere NU - og hjælpe unge (senere) med at slå igennem på succesfulde hold. Ikke omvendt.

Jeg tror ikke på, og da slet ikke i AGF, at man kan starte med de unge først, hvis man vil have en god sandsynlighed for at lykkes.
Jeg tror man skal bygge succes først - med yngre spillere end nu ja, men 24-26 årige - og SÅ begynde at jagte dem der er endnu yngre, samtidig med at man bringer egne unge op.

Jeg synes Gyamfi er et godt eksempel. Man kan ramme forkert på sådan en transfer.
Hvad værdi har spillere som MEM, Beijmo og Mølgaard ikke givet os? Til samlet de samme transferkroner...

Jeg ønsker mig, at de gamle erstattes.
Jeg ønsker mig ikke bare at vi tror vi kan gøre det med 19-20 årige, som i teorien kan blive de store salg, som i teorien kan starte den sneboldseffekt vi håber.
For så forbliver det teori frygter jeg.

Hvis vi til gengæld gør som da vi tog første store skridt under PC, og henter spillere som PM, Tingager, Højer, Blume, Sana etc - så er der jo netop plads til spillere som Bundu, Grønbæk og andet til at kunne sælges. Når vi henter Arnstad til 15 mio, så er det vel også lidt det du efterspørger? Og jeg synes vi skal mere af det.

Men man kan ikke kun hente dem - det har vi ikke penge til.
Så udover Arnstad-typerne, så må de andre vi henter ikke kun hentes fordi de er unge - men skal stadig være gode nok. Ellers bliver de aldrig gode salg alligevel.

EDIT: Og lige for at understrege, så mener jeg ikke KUN man skal hente 24-26 årige. Bare at kernen nok skal ligge der ift value for money - stadig med vidersalgspotentiale.
Men at vi selvfølgelig ikke helt skal undgå at hente fx en 28-årig angriber til en skarp pris, hvis den rette dukker op. Hvis den helt rigtige dukker op, og kan fås til 7,5 mio, og han er super for os i 2-3 år - så er det giga value for money - og så skal hans MAKKER være ham der skal ind og forsøges at udvikles - i reserverollen. Og hvis ikke Badji viser det inden for 1 år, så skal han skiftes med den næste (og vi skal jagte at finde en ung - det er drømmen) - men det er ikke nødvendigvis en ung vi skal hænge vores hat helt på...

Og den sneboldseffekt du efterspørger - tror jeg jo bare starter med flere salg af gode 24-26 årige, som kan præstere NU - og hjælpe unge (senere) med at slå igennem på succesfulde hold. Ikke omvendt.

Jeg tror man skal bygge succes først - med yngre spillere end nu ja, men 24-26 årige - og SÅ begynde at jagte dem der er endnu yngre, samtidig med at man bringer egne unge op.

Problemet er jo bare, vi sælger typisk ikke vores profiler i den alder, tværtimod forlænger vi kontrakterne. Links, MEM, og Beijmo er oplagte at sælge for 2-4 mio. Euro men vi gør det bare sjældent. Hidtil har strategien været at have et performancehold, forlænge med profilerne og håbe at slå døren ind til Europa og derigennem skabe en større økonomi.
Den strategi har fejlet på 2 ud af 3 punkter og vi i dag står et sted, hvor vi er hægtet af transfertoget. Det har CV direkte stået og sagt og derfor ændres strategien til at få flere salgsbare spillere gjort klar til store salg.
Vores med afstand største salg er iflg. Transfermarkt det 37. største salg i ligaens historie, det siger alt om, hvor meget vi er hægtet af og hvorfor CVs handlemuligheder er stærkt begrænset trods, vi har åbenlyse pladser, der godt kan trænge til en stor opgradering.

Hvad værdi har spillere som MEM, Beijmo og Mølgaard ikke givet os? Til samlet de samme transferkroner...

Masser af sportslig værdi men IMO har vi nået loftet for, hvad vi kan opnå sportsligt i Superligaen. Skal vi tage de næste skridt, skal der bruges langt, langt flere penge og de kommer ikke fra at sælge en 27-årig MEM.

Jeg ønsker mig ikke bare at vi tror vi kan gøre det med 19-20 årige, som i teorien kan blive de store salg, som i teorien kan starte den sneboldseffekt vi håber.

Suk. Det er for pokker heller ikke det, jeg argumenterer for.

Problemet er jo bare, vi sælger typisk ikke vores profiler i den alder, tværtimod forlænger vi kontrakterne. Links, MEM, og Beijmo er oplagte at sælge for 2-4 mio. Euro men vi gør det bare sjældent. Hidtil har strategien været at have et performancehold, forlænge med profilerne og håbe at slå døren ind til Europa og derigennem skabe en større økonomi.
Den strategi har fejlet på 2 ud af 3 punkter og vi i dag står et sted, hvor vi er hægtet af transfertoget. Det har CV direkte stået og sagt og derfor ændres strategien til at få flere salgsbare spillere gjort klar til store salg.
Vores med afstand største salg er iflg. Transfermarkt det 37. største salg i ligaens historie, det siger alt om, hvor meget vi er hægtet af og hvorfor CVs handlemuligheder er stærkt begrænset trods, vi har åbenlyse pladser, der godt kan trænge til en stor opgradering.

At vi ikke sælger dem - har vel også hængt sammen med, at vi ikke har opfyldt anden del af det jeg snakkede om.
Altså lækkert at PM kom ind - men hvor var ham den unge der var god nok. At MEM ikke har haft en god nok ung konkurrent.
Det paradoksale er jo, at Emmery nok faktisk er præcis sådan en - altså god nok og værd at satse på - men spiller PRÆCIS samme plads, som klubbens største sats Arnstad, som også er ung...

Så jeg argumenterer for, at vi gør det således, at vi giver Gift Links en ung konkurrent, som kan vokse med opgaven.
Gift er allerede det jeg gerne vil have nu her - nogenlunde ok fodboldalder, og billig - og god.
Det er ham der skal slå Links af - der skal sælges dyrt.... Men hvor er han?

Masser af sportslig værdi men IMO har vi nået loftet for, hvad vi kan opnå sportsligt i Superligaen. Skal vi tage de næste skridt, skal der bruges langt, langt flere penge og de kommer ikke fra at sælge en 27-årig MEM.

Det har det ja - men ikke fordi vi købte Beijmo, MEM og Mølgaard...
Men fordi (synes jeg) at vi købte AJ, Gyamfi, Badji og andre, som slet ikke har slået til - og suget alle transfermidlerne ud...

Havde vi satset på en fuldgod konkurrent/erstatning for PM til 15 mio - frem for Badji - så var vi måske tophold nu. WHO KNOWS.
At se AJ, Gyamfi og Badji så langt fra at være profiler - gør i hvert fald, at jeg kommer frem til, at jeg hellere vil den måde jeg ser det på - end det der er gjort.
Men jeg er så også med på, at du jo nok ikke argumenterer for, at man skulle have gjort det SIB gjorde :D

Men jeg ser Kurminowski, Kahl, AJ, Gyamfi, Badji, Arnstad, Daghim og mange andre som forsøg på det der flere steder efterspørges. Køb yngre - og håb på store salg.

Indtil videre har kun Daghim resulteret i salg, af de unge der kom ind - og ham fik vi nærmest 0 ud af sportsligt. Paradoksalt.
Ellers var TK og Grønbæk selvudviklede.

Hvis Emmery, Tchambe og Callø skal lykkes, så skal de udvikle sig - og de skal have spilletid.
Men Emmery behøver ikke starte inde pt - for at udvikle sig og lykkes (er min påstand). Det skal man gøre sig fortjent til.
Men det kræver at man får mange indhop på 20-30 min. Og i de første 4 kampe er han startet inde i 1 kamp, og skiftet ind i de to af dem. Samlet kun 93 minutter. Men med spilletid i 3 kampe er det jo trods alt over 30 minutter i de tre kampe i snit. At man ikke bare lige smides ind i en kamp i Parken, hvor vi skal spille en føring hjem - bør ikke påvirke hans udvikling...!

Suk. Det er for pokker heller ikke det, jeg argumenterer for.
Indrømmet - jeg er ikke 100% inde i dybden af dine argumenter på området, da jeg ikke har været så aktiv læser på forum det sidste stykke tid grundet IRL.

Men fordi (synes jeg) at vi købte AJ, Gyamfi, Badji og andre, som slet ikke har slået til - og suget alle transfermidlerne ud...

Det er ret åbenlyst i dag, SIB var lige så dårlig til at købe som et norsk medie skrev, han var i Rosenborg.

Havde vi satset på en fuldgod konkurrent/erstatning for PM til 15 mio - frem for Badji - så var vi måske tophold nu. WHO KNOWS.

Badji er en typisk hindsight handel men prisen og hans CV er en type vi hele tiden ser lavet i Superligaen og nogen gang med stor succes. Det er sådan en type spiller Randers køber eller Viborg for det er hvad de og os har råd til.

At se AJ, Gyamfi og Badji så langt fra at være profiler - gør i hvert fald, at jeg kommer frem til, at jeg hellere vil den måde jeg ser det på - end det der er gjort.
Men jeg er så også med på, at du jo nok ikke argumenterer for, at man skulle have gjort det SIB gjorde

Jeg synes slet ikke strategien fra sidste sommers vindue fejlede noget som helst men det er indlysende udførslen gjorde. Det er for mig meget vigtigt at understrege, for performance strategien får ikke os tættere på top 3. Det tror jeg simpelthen ikke på sådan som pengene fra spillersalg for meget unge spillere dominerer markedet.
Vi skal have en meget større bid af den kage.

Hvis Emmery, Tchambe og Callø skal lykkes, så skal de udvikle sig - og de skal have spilletid.
Men Emmery behøver ikke starte inde pt - for at udvikle sig og lykkes (er min påstand). Det skal man gøre sig fortjent til.
Men det kræver at man får mange indhop på 20-30 min. Og i de første 4 kampe er han startet inde i 1 kamp, og skiftet ind i de to af dem. Samlet kun 93 minutter. Men med spilletid i 3 kampe er det jo trods alt over 30 minutter i de tre kampe i snit. At man ikke bare lige smides ind i en kamp i Parken, hvor vi skal spille en føring hjem - bør ikke påvirke hans udvikling...!

100% enig. Det er hvad jeg i årevis har advokeret for. Så har talenterne fået en fair mulighed for at udvikle sig, for i sidste ende er det deres eget talent og vilje som afgør deres karriere men det er klubbens opgave at give dem de bedste betingelser og det får de ikke ved kun at træne, spille reservekampe og få ligegyldige skraldeminutter i ny og næ.

Badji er en typisk hindsight handel men prisen og hans CV er en type vi hele tiden ser lavet i Superligaen og nogen gang med stor succes. Det er sådan en type spiller Randers køber eller Viborg for det er hvad de og os har råd til.

Enig. Og det er jo forhåbenligt den "nye tilgang".
Men Gyamfi til næsten 10 mio - var et sats uden vi havde en hurtig etableret spiller på pladsen allerede, som Gyamfi kunne have tålmodighed omkring sig til at spille sig ind på. Vi har ingen hurtige frontløbere. Selvfølgelig skulle en der kun havde 6mdr divisionserfaring ikke være HAM man satsede fuldt på alene til den rolle. Men man har jo så hentet Jørgensen ind - og havde Anderson da Gyamfi kom til - så jeg synes stadig forsøget med Gyamfi kan "forsvares" ift at han var helt ung mm, og ikke var købt til at starte inde "bare sådan".

Jeg synes slet ikke strategien fra sidste sommers vindue fejlede noget som helst men det er indlysende udførslen gjorde. Det er for mig meget vigtigt at understrege, for performance strategien får ikke os tættere på top 3. Det tror jeg simpelthen ikke på sådan som pengene fra spillersalg for meget unge spillere dominerer markedet.
Vi skal have en meget større bid af den kage.

Enig.
Der hvor kæden for mig hoppede af ift sidste sommer var fx Power - som var gammel - og uden perspektiv - og spillede endda før Brandhof OG de unge.
Vi skulle (og skal stadig) have en yngre spiller - der kan mere med bolden - som NP-alternativt.
Jeg tror IKKE PÅ man kan finde en til under 10 mio - hvis han skal have en rigtig fin alder. Men NP er 32, så altså en 24-26 årig ville jo være fint, og stadig foryngrende. Og så kan næste handel derefter - være "ham den unge", hvis det er. Man skal og kan ikke tro man kan gå direkte fra NP til en 22-årig på den plads. Det har vi ikke pengene til - for de er sindssygt dyre. Hvis man fx vil købe Enggård, så er det jo 20 mio vel? Der tror jeg en 26-årig på samme niveau som Enggård kan fås til 1 mio euro. Og en 26-årig har også laaaangt større chance for at have bevist sig flere steder som præcis den type vi har brug for.

100% enig. Det er hvad jeg i årevis har advokeret for. Så har talenterne fået en fair mulighed for at udvikle sig, for i sidste ende er det deres eget talent og vilje som afgør deres karriere men det er klubbens opgave at give dem de bedste betingelser og det får de ikke ved kun at træne, spille reservekampe og få ligegyldige skraldeminutter i ny og næ.

Vi er langt langt mere enige end uenige ja :D
Jeg kan bare se mange sige, at det at de unge ikke spiller nu gør - at fyringen af Uwe ikke giver mening fx.
Og altså havde JP stadig Anderson, så spillede Emmery jo ikke de der 3 x 30 minutter i snit i de første 4 kampe, vel? Så var det jo Anderson og Arnstad der delte minutterne? Men jeg vil stå fast på- at det ALDRIG skal handle om at bringe Emmery over Arnstad. Arnstad er også ung!!

Men klart ens øjne kigger mod Dalsgaard og Hansen, da vi har AJ og Wahlstedt.
Og der må man jo nok også sige - at man ikke skal have noget foræret.

Synes jeg fornemmer hos mange medfans, at Badji var en relativt billig erhvervelse for os - men vi er da enige om, at han kostede 10 mio. kr., er vi ikke?

Jeg er ikke - jeg ved godt stiften turnere rundt med den historie..

Men Klaus Egelund meldte efter sidste sommer at Arnstad og Badji havde kostet 15 millioner til sammen. Arnstad kostede vidst 10-11

En belgisk transferjournalist skrev at AGF gav under 1 million euro, jeg kan ikke finde tweetet

Jeg

Jeg er ikke - jeg ved godt stiften turnere rundt med den historie..

Men Klaus Egelund meldte efter sidste sommer at Arnstad og Badji havde kostet 15 millioner til sammen. Arnstad kostede vidst 10-11

En belgisk transferjournalist skrev at AGF gav under 1 million euro, jeg kan ikke finde tweetet

Jeg
@Thomas K havde en oversigt hvor spillerne generelt lå lavere end jeg havde ventet, men der ligger Badji, så vidt jeg husker, omkring den ene mio euro.

Jeg sidder og tænker på, hvad der evt ligger og har ligget af klausuler i kontrakterne på spillere som Duelund, Power der var to underlige situationer i forgangne sæson, og evt Badji, hvis man synes det er underligt han ikke har spillet mere.

Latest posts

Back