Ok - vi er heldigvis ikke så uenige og misforstår hinanden.
I forhold til unoden citerer jeg lige hele din opfordring og markerer det centrale med fed_
"Generelt om PM-, Dalsgaard- eller andre debatter, så håber jeg bare vi kan diskutere på et plan, hvor vi holder os fra at angribe spillerne og kalde dem elendige - eller det der er værre. Dette er ikke rettet mod nogen bestemte brugere. Hvis nogen "kræver" at en spiller bliver sat af, så kom i det mindste med et forslag til en bedre spiller der skal spille i stedet. Det er også en del af historien om PM. Det kan godt være at han var bedre for to år siden, men han er stadig et fuldstændig sikkert valg i startopstillingen. Og dem der var utilfredse med at vi (med forsinkelse) forlængede med ham i 2022, da Uwe kom til, havde nok ikke forventet at han ville blive superligatopscorer i 2025."
Det havde jeg altså svært ved at tolke som andet en generel kommentar. Jeg synes i den grad, at alternativer til Paddy og Dalsgaard fylder meget i debatterne også i sammenhæng med kritik. Badji, Bech, Serra, AJ, Beijmo osv. Kommentaren var så åbenbart henvendt til fåtallet.
Jeg tænker, at vi hermed lander på en bedre fredsaftale end i Alaska

.