Så ville jeg VIRKELIG have undret mig over at vi hentede Lund.
Når nu begge vores midtstoppere skulle skiftes ud mod FCN, og Backman stadig er langtidsskadet, og Anthony ikke er klar til at spille endnu, så er det sgu meget godt at Lund kan spille alle 4 pladser i midterforsvaret.
Vi skal helst ikke ud i at skulle spille for meget med spillere ude af positioner de ikke er vant til.
Jeg synes han er en fantastisk lille tilføjelse til bredden. Det må jeg bare sige.
En ny Juelsgård (har spillet masser af kampe, og gør det kun når andre er skadet).
Jo mindre Lund spiller, desto større succes er det, kan man sige.
Spiller han derimod, så er der brug for det. Og alene det at han pt kan hjælpe med at holde Gersbach uden for skader og komme stille ind, kan aflaste til Kahl er klar, og så aflaste Munksgaard til Anthony er klar er jo meget værd.
Det er jo trods alt kun for denne sæson vi har tegnet med ham

I do not see what there is NOT to like. Og så tror jeg også allerede at han har bevist, at man får en hvis stabilitet ved at spille med ham, fremfor en komplet uprøvet/sats. Lund var der modsatte af et sats. En kedelig gardering, men effektiv, og formentlig billig.
Læg dertil, at vi jo nok ikke vidste at vi kunne få Kahl på det tidspunkt, og ikke vidste at Gersbach ville være klar til kampe nu uden at gå i stykker efter 20 min igen, samt at Tingager ikke var klarmeldt heller.