Transfervindue Transfervindue sommer 2021
D
Deleted member 33
Guest
Jeg vil dog sige, at jeg ikke er sikker på at Oliver Lund er skide dyr. Og da man hentede Helenius for 500.000kr var det heller ikke fordi vi sprængte banken
Nu skrev jeg heller ikke skide dyr, men jeg tror, han koster mere i løn og sign-on fee end hvad hans alder berettiger (gæt ud fra hans CV).
Gider ikke diskutere Helenius igen, vil bare sige, han netop er eksemplet på at hente en aldrende spiller som ikke rigtig giver noget, igen IMO.
Hvilke talentfulde spillere er på spring? Vurderet på foråret har både Mikkel Lassen og Magnus Anbo meget langt endnu.
Præcis de 2, især Anbo synes jeg, står overfor et snarligt gennembrud, men det kræver ligesom, han får chancen.
Derudover forstår jeg ikke, at man går efter Jesper Hansen som type. Jesper Hansen er det nordsjællandske svar på Steffen Rasmussen. Hurtige reflekser men dårlig i feltet. Det er selvfølgeligt et spørgsmål om præferencer ved en målmand, men jeg synes ikke, at det stemmer overens med AGF.
Jeg kan ikke mindes, AGF har haft en målmand med feltspillet som en styrke siden Troels Rasmussen, så efter min mening passer Jesper Hansen glimrende ind i målmands historikken, men jeg synes nu, JH er en habil målmand i feltet.