Jeg mindes der altid er ekstra stille omkring transfervinduer omkring slutrunder. Og vi havde jo lidt en underlig sitaution sidste år, hvor kalenderen viste slutrunde, men hvor det endte anderledes.
Jeg husker ikke som sådan at der er mange handler op til vinduets start.
Der hvor jeg mindes der er sket mere er i dagene efter ligaens slutning, hvor de handler der er lavet op til sæsonslutningen bliver annonceret, selvom de kan have været på vej længere tid, men holdt hemmeligt.
Dem var der nærmest ingen af i år heller. Mon ikke der sker lidt fra i morgen hvor vinduet officielt åbner. Og ja, så kommer der vel også gang i det generelle marked efter slutrunden. Det er jo en naturlig domino-effekt der plejer at blive sparket igang.
At Liverpool forlænger med Adrian, er potentielt dårligt nyt for polske Kamil Grabara, som i den forgangne sæson var udlejet fra Liverpool til AGF. Hans lejeaftale med Superliga-klubben er udløbet, og han vender tilbage til Liverpool.
Med Adrian, Alisson Becker samt Caoimhin Kelleher i truppen er der således ikke ligefrem udsigter til spilletid for den 22-årige polak, der har imponeret i dansk fodbold.
I forbindelse med rygter og hvem og hvad man skal tro på, er der her en ganske fin artikel om principperne og hvad man skal holde øje med.
Artiklen er skrevet med Manchester United for øjet, men grundelementerne gælder alle klubber.
2,5 til 3 mio kroner virker dyrt. Men jeg synes det er det værd. Vigtig plads.
Og i lyset af hvad en spiller som Links har kostet (og betydet sportsligt), så vil jeg sige at sådan en handel som Jesper Hansen er klart det værd.
Vi forsøgte først at hente ham gratis, så for 500.000kr (som Helenius).
Men det er jo trods alt en anden type ligaprofil vi vil hente her.
Jeg er enig med dig Stig, dyrt - måske - men også en plads hvor man ikke skal tage for store chancer. Hvem ved, måske man kan få nogle af penge hvis man sælger Eskelinen.
Jeg er enig med dig Stig, dyrt - måske - men også en plads hvor man ikke skal tage for store chancer. Hvem ved, måske man kan få nogle af penge hvis man sælger Eskelinen.
Helt på linje med jer to. Og mon ikke total-prisen bliver tæt på det samme. Fri transfer er jo ofte lig med højere løn/sign on fee.
I øvrigt spændende om det gør noget ved vores spil, hvis det lykkedes. Han er jo helt anderledes stærk med fødderne end Kamil/Eskelinen, så det burde åbne nogle muligheder for at spille bolden mere op nedefra. Hvis det er det man vil.
Dyrt og dyrt. Hvis man vurderer at han kan spille to år mere på topplan så er det egentlig fair nok. Lidt over en mio. pr. sæson. Jeg frygtede mere at man ville blive så desperat at man bød 5 mio. eller noget crazy i den retning.
2,5 til 3 mio kroner virker dyrt. Men jeg synes det er det værd. Vigtig plads.
Og i lyset af hvad en spiller som Links har kostet (og betydet sportsligt), så vil jeg sige at sådan en handel som Jesper Hansen er klart det værd.
Vi forsøgte først at hente ham gratis, så for 500.000kr (som Helenius).
Men det er jo trods alt en anden type ligaprofil vi vil hente her.
0 kroner bud - går den så går den.
Men en klub der kan få 7 millioner for en træner de ikke vil have, skal nok også få vredet penge ud af en målmand de ikke vil have.
Steinlein har desværre været for længe i det game.
Dyrt og dyrt. Hvis man vurderer at han kan spille to år mere på topplan så er det egentlig fair nok. Lidt over en mio. pr. sæson. Jeg frygtede mere at man ville blive så desperat at man bød 5 mio. eller noget crazy i den retning.
Jeg synes egentlig heller ikke det er så dyrt. Ikke til den plads, og ikke for DKs 4.bedste keeper.
Det er jo bare alderen der springer i øjnene. Men som vi ved kan keepere blive ved længere end andre.
Og han kan nemt spille sin værdi hjem igen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.