Det lyder 100% til at 3-5-2 er vores nye faste formation, her begrundet af spillere og træner med, at vi er tilbage med en 3-mands-central midtbane, (samtidig med at vi holder fast i 3-backkæden, og winbacks), og så har PM oppe foran sammen med en makker. Pt er Kurminowski som PM-makker og Albert foran PO/NP jo nok ideal-opstillingen.
Kommer der en ny mand ind, så skal han jo nok erstatte Albert i start-opstillingen.
Det ville ikke give mening andet som jeg læser den artikel med Davids ord om sagen.
Og det åbner op for salg af Jon, en ny rolle evt. som wingback-reserve for Links (som fik smagt rollen mod FCK til sidst), og så for at den nye mand kan være et monster mellem NP/PO og angrebet.
Og Bundu kan da måske være manden, men det tror jeg ikke vi ender med.
Men en Wikheim måske. Anderson har jeg skudt en pil efter, men typemæssigt ville han passe fint der.
Nu må vi se.
Jeg anser os som færdige med at spille med kanter. Der henvises specifikt til at kampene mod Randers og AaB ikke fungerede centralt. Og at vi skal spille med en central spiller foran NP/PO-pladserne, og dermed 3-5-2.