New posts

Test af nyt forum

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 166
  • Views Views: Views 15K
Status
Not open for further replies.
Alle tråde starter fra første indlæg og vises som ikke læst

Er der en nem måde at fixe det selv?

Hvis jeg har forstået dit spørgsmål korrekt:

Tryk på rød cirkel (hvis den er markeret “fed”) tager dig til sidste ulæste indlæg

Tryk på grøn cirkel (ikke “fed) tager dig til første indlæg.

Tryk på blå cirkel tager dig altid til sidste indlæg i tråden

Dette er på IOS i “landscape”, andre styresystemer er jeg ikke klar over, og hvis ikke jeg lægger tlf ned i landscape ser det lidt anderledes ud.

Jeg ved ikke om det besvarer dit spørgsmål?

IMG_2424.jpeg

Super guide👍

Men jeg tænker et af spørgsmålene er at markere alle gamle indlæg som læst?
Den funktion mener jeg var der tidligere men hvis den stadig er der, så overser jeg den eller den står på Tyrkisk😫

Med henblik på target segmentet herinde forsøgte jeg at gøre det så pædagogisk jeg kunne😉.
Jeg har lige været igennem alle tråde manuelt til sidste indlæg (blå cirkel😂) for at holde min ocd bare lidt i ave - det var ganske sikkert ikke den letteste løsning, men nu står de alle som læste.(og min ocd er kommet lidt under kontrol igen)

Med henblik på target segmentet herinde forsøgte jeg at gøre det så pædagogisk jeg kunne😉.
Jeg har lige været igennem alle tråde manuelt til sidste indlæg (blå cirkel😂) for at holde min ocd bare lidt i ave - det var ganske sikkert ikke den letteste løsning, men nu står de alle som læste.(og min ocd er kommet lidt under kontrol igen)
Min OCD er ligeså udfordret men dovenskaben bekæmper den for nuværende😂
Tænker der må være mange tråde😴

Som serviceinformation til dem, der evt. stadig ikke er kommet tilbage på sitet: Da siden kom op igen torsdag/fredag forsøgte jeg mig med fjernelse af cookies, historik osv. men kunne ikke komme på. Jeg bad så om reset af password, men der kom ingen mail retur. Jeg var så væk det meste af weekenden, men i går aftes fungerede det så igen med reset af password og mail retur. Så hvis nogen har siddet fast der, så bare en opfordring til at prøve at lave reset af password igen nu.

Som serviceinformation til dem, der evt. stadig ikke er kommet tilbage på sitet: Da siden kom op igen torsdag/fredag forsøgte jeg mig med fjernelse af cookies, historik osv. men kunne ikke komme på. Jeg bad så om reset af password, men der kom ingen mail retur. Jeg var så væk det meste af weekenden, men i går aftes fungerede det så igen med reset af password og mail retur. Så hvis nogen har siddet fast der, så bare en opfordring til at prøve at lave reset af password igen nu.
Hvor heldigt at jeg er kommet ind, så jeg kan læse det 🤣🙏💐 (Undskyld, ku’ ikk’ lade være)

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back