New posts

Superligaen 2026/2027

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 193
  • Views Views: Views 15K
For AGF må gruppespil og top-4 (ny billet til europa) være definitionen på ikke-skuffende. Det er også et selvstændigt princip at slutte bedre end Brøndby.

En 5. Eller 6. Plads er skuffende, men et godt stykke mindre skuffende end euro-exit og/eller placering udenfor top-6
Lad os antage at vi kæmper om 6.-7. pladsen i runde 22 og vi har 7-8 point op til nr. 4. Så kan en 7. plads godt være bedre end en 6. plads i forhold til en europæisk billet. Men selvfølgelig vil vi gerne i mesterskabsslutspillet, når vi indvier vores nye stadion. Jeg tror også at vi vil kun lave mange point i de 5 hjemmekampe i slutspillet, med den kulisse vi får

Lad os antage at vi kæmper om 6.-7. pladsen i runde 22 og vi har 7-8 point op til nr. 4. Så kan en 7. plads godt være bedre end en 6. plads i forhold til en europæisk billet. Men selvfølgelig vil vi gerne i mesterskabsslutspillet, når vi indvier vores nye stadion. Jeg tror også at vi vil kun lave mange point i de 5 hjemmekampe i slutspillet, med den kulisse vi får
Jeg tror det bliver lidt en sæson i to halvdele. En mens vi er med i Europa og en efter vi er ude.

Min ambition for sæsonen er et europæisk gruppespil og at vi holder os i nærheden af top 6 imens. Afhængigt af hvor længe vi er med så forventer jeg vi kan rykke os længere op når vi er færdige med Europa. Til foråret tror jeg vi kan blive decideret ubehagelige for alle i ligaen.

Misser vi top 6 er det naturligvis en stor skuffelse, men skyldes det f.eks. at vi er gået langt i Conf. League, så kan det være acceptabelt.

Virkeligt ubegavet af ham OB-fanen.

Altså selvfølgeligt lægger publikum pres på dommeren. Det sker sgu da alle steder. Har han aldrig været på et Superligastadion?

Min tro på menneskeden stiger dog, når jeg læser andre BIF-fans, der godt kan se det geniale/sjove i, at DBU sætter samme dommer på som deres bestyrelse (pinagtigt) kritiserede før sommerferien.

Latest posts

Back