AGF kommer til 13 kampe på 45 eller 46 dage. Det er 3.46 dage per kamp så præcis 2 kampe per uge, på trods af en fri weekend i runde 3(FCM kampen), der spilles inden runde 7 istedet.
Jeg er lidt træt af at Lyngby ude ligger hvor den gør, de er mere Superliga klar end man lige tror og det bliver deres første hjemmekamp.
Jeg er helt med på hvordan denne sæson har været - men jeg har svært ved at forstå at odds'et på bif er dobbelt så højt som gf... Ikke at jeg tror nogen af dem vinder næste sæson
Jeg er helt med på hvordan denne sæson har været - men jeg har svært ved at forstå at odds'et på bif er dobbelt så højt som gf... Ikke at jeg tror nogen af dem vinder næste sæson
Ja, man skulle næsten tro de forventede en masse guld-høje aarhusianere vil drøne ud og tippe på en gentagelse...
Men jeg synes oddset på FCK er lavt. Der skal godt nok klares meget i dette vindue, hvis de skal være konkurrencedygtige igen. Og de mangler fortsat en sportsdirektør.
Nu har de valgt lørdag kl. 14., 16 eller 18. Jeg var ikke imod sønag kl. 20 men kan forstå fans kan blive udfordret på rejsetid. Har længe undret mig over, at man ikke spillede kampe om lørdagen - når man nu alligevel var spredt ud fra fredag og til mandag.
Superligaklubberne er blevet enige om, at søndag kl. 20.00 ikke længere er et alternativt kamptidspunkt – nu er det i stedet lørdag kl. 14.00,16.00 eller 18.00.
Det er en fin beslutning.
Kl. 20 er især horibelt som udefan, men også for børnefamilier til hjemmebanekampe.
At lørdagskampe så af og til kan støde sammen med noget familiefest og lignende, det er en lille pris at betale.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.