New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 302K
Superligaen 2025/2026
En sådan top 8 uden Beijmo er decideret latterlig. Hans høje bundniveau og lederegenskaber i sæsonen har været helt vildt. Vi havde aldrig været i nærheden af guldet uden Beijmo.
Så smalt vi har spillet, så er det vel en fair antagelse at vi ikke havde været tæt på uden en stamme på 10-12 spillere. Jeg er enig i, at han har et vanvittigt bundniveau, og faktisk højere på stopperen end wingbacken, samt vidunderligere egenskaber som leder. Jeg tror bare, at man i Superligaen alt for ofte vælger offensive spillere - mener Nuamah og Biel bl.a. har vundet den

En sådan top 8 uden Beijmo er decideret latterlig. Hans høje bundniveau og lederegenskaber i sæsonen har været helt vildt. Vi havde aldrig været i nærheden af guldet uden Beijmo.
Jeg tror også der er noget politik i sådan en liste, man kan ikke have mere end 2 spillere nomineret, og så hjælper det altid på interessen at der er en Brøndby spiller med.

Bech og Links nomineret til årets spiller:

View attachment 6875
Undskyld, men jeg synes det er useriøst at Franculino er nomineret.
Jeg er med på, at han ødelagde ligaen i efteråret. Men en halvsæson kan aldrig være nok til at blive ÅRETS spiller.
Pentz er også et løjerligt valg, men Hansen har jo haft et mindre formdyk i foråret, såehh...
Jeg er enig med dem, der undrer sig over fraværet at Beijmo, selv når jeg (forsøger) at korrigere for svensk-århusiansk bias. Men det er bare virkelig sjældent, forsvarsspillere løber med den form for hæder.

Jeg synes oprigtigt at Thomas Jørgensen, Yirenkyi, Simsir og Gift Links er de 4 den skal afgøres imellem. Håber selvsagt Links, men jeg synes satme at Yirenkyi og Simsir har været uhyggelige..
Rimeligt underligt Billing ikke er med. Med afstand den bedste spiller i ligaen nu hvor Franculino kun har spillet efteråret

Undskyld, men jeg synes det er useriøst at Franculino er nomineret.
Jeg er med på, at han ødelagde ligaen i efteråret. Men en halvsæson kan aldrig være nok til at blive ÅRETS spiller.
Pentz er også et løjerligt valg, men Hansen har jo haft et mindre formdyk i foråret, såehh...
Jeg er enig med dem, der undrer sig over fraværet at Beijmo, selv når jeg (forsøger) at korrigere for svensk-århusiansk bias. Men det er bare virkelig sjældent, forsvarsspillere løber med den form for hæder.
Det er både godt og skidt at have en målmand med på listen over nominerede. Godt, fordi man kan være stolt af at have en god målmand. Skidt, fordi det kan tyde på, at der har været åbent hus en del af sæsonen, hvilket just ikke ansporer til jubel over holdkammeraternes præstation.

Jeg vil til enhver tid hellere have vores målmand til at vinde Det Gyldne Bur end vinde over markspillere i en kåring.

Latest posts

Back