Superligaen 2025/2026
Han er stadigvæk en ung træner og igang med at lære samt skabe sig et "navn" så mon ikke han bliver rundet lidt af med årene.Det er faktisk præcis dét her, der gør at jeg kommer til at tænke på Mourinho. Han havde også held med den stil i ret lang tid, men før eller siden bliver både spillere og medier trætte af graden af gaslighting.
Jeg tror ikke han nødvendigvis kommer til at have succes på længere sigt og jeg er ikke sikker på, han efterlader FCM et godt sted, når han bliver fyret. Han kommer ikke til at gå selv. Om han allerede ryger i næste sæson (eller efter denne; Steinlein har jo sagt at alt andet end The Double er en skuffelse, noget nogen herinde har tolket som, at de rigger an til et trænerskifte) ved jeg ikke, men jeg kunne godt se for mig, at truppen kører død i hans facon, at medierne begynder at gå hans udtalelser efter i sømmene og at der for alvor kommer modvind på heden...
Men jeg har så dybfølt et had til det foretagende, at jeg ikke helt stoler på ovenstående som analyse. Det kan ligeså vel være mig, der bare håber med alt hvad jeg har.