New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 380K
4 point ned til FCM, 5 til FCK og hele 14 point ned til 7. pladsen. Det er uvirkeligt som at leve i en parallel verden.
Afstanden til syvendepladsen må gerne være lidt mindre når runden er færdig, men det er vildt nok at der også er et lille hul ned til nummer to og at der halvejs inde i grundspillet ikke mangler ret meget for at sikre top-6.

Efter runde 11 er vi minimum 5 point ned til 3. pladsen, og 4 point til 2.pladsen...... Og vi er uanset resultatet mellem Brøndby og Fredericia hele 14 point foran 7.pladsen (som vi skal holde øje med når vi kigger nedad mod top 6 stregen, og ikke ryger ud af top 6 ved at komme under FCN som ligger 6'er, så længe vi holder os OVER 7.pladsen).
Det er en detalje, der er længe til det skal afgøres, men lige nu har SJF 12 point på syvendepladsen, 14 point efter AGF, hvis FCF vinder kommer de op på 14 point, 12 point efter AGF. Og det vil selvfølgelig være fint hvis Fredericia tager så mange point som muligt fra Brøndby, så nøjes vi med de 12 point til nummer syv...

Pestegnen har et eller andet kørende i Fredericia med at kaste tøjdyr ind på banen. Kæft en koger de har sig.
Nah, synes faktisk at deres kampagne mod sene aftenkampe på tværs af landet, har en valid pointe.. Det er også lettere vanvittigt at de har så mange kampe søndag kl. 20.. Jeg ville også være utilfreds hvis det var os der havde kl. 20 kampe så tit - særligt når man har børn der gerne vil følge med, som er det bamserne symboliserer

Nah, synes faktisk at deres kampagne mod sene aftenkampe på tværs af landet, har en valid pointe.. Det er også lettere vanvittigt at de har så mange kampe søndag kl. 20.. Jeg ville også være utilfreds hvis det var os der havde kl. 20 kampe så tit - særligt når man har børn der gerne vil følge med, som er det bamserne symboliserer
så stor en tragedje er det altså ikke at skulle se end kamp der slutter kl 22, ja jeg ved godt der er anderledes hvis man er på stadion, men det er jo ikke forsvareligt at tage børn med til en brøndby kamp alligevel

Det er en detalje, der er længe til det skal afgøres, men lige nu har SJF 12 point på syvendepladsen, 14 point efter AGF, hvis FCF vinder kommer de op på 14 point, 12 point efter AGF. Og det vil selvfølgelig være fint hvis Fredericia tager så mange point som muligt fra Brøndby, så nøjes vi med de 12 point til nummer syv...

Men så ligger de 7'er, og ændrer intet, da FCN har 15 på 6.pladsen...
Hehe.. sjovt som det regnestykke altid driller :D

Men så ligger de 7'er, og ændrer intet, da FCN har 15 på 6.pladsen...
Hehe.. sjovt som det regnestykke altid driller :D
Måske snakker vi ikke om det samme, men du skriver at “vi er uanset resultatet mellem Brøndby og Fredericia hele 14 point foran 7.pladsen” og det er vi jo ikke hvis Fredericia vinder og kommer op på 14 point 🤔

Men ja, uanset hvad er vi derhenne hvor det nærmest ikke bør kunne lade sig gøre ikke at komme i top-6 og Fredericia er nok heller ikke et af de hold der ender med at overhale os.

så stor en tragedje er det altså ikke at skulle se end kamp der slutter kl 22, ja jeg ved godt der er anderledes hvis man er på stadion, men det er jo ikke forsvareligt at tage børn med til en brøndby kamp alligevel

Så længe man fra klubbernes side vil kører det her ræs med så sene kampe hver uge, på tværs af landet, så gør man ihvertfald hvad man kan for at tabe de fremtidige fans.

Jeg prøver at planlægge at tage til Aarhus og se en kamp med min ene dreng. 30.11 kan vi se en kamp. Ellers er det fredag kl. 19, eller søndag kl. 18. Det er no go da vi ikke bor i Aarhus.

Dejligt af brøndbys fans giver den gas med protester, det kan kun hjælpe os alle sammen at vi er flere som vil se fodbold i dagslys.

Latest posts

Back