New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 349K
Superligaen 2025/2026
Yes! Så er der ligafodbold og Superliga igen!
Det bliver så fedt. Glæder mig til næste år, hvor planerne om at få færre landskampspauser bliver indført.
Hellere to weekender en gang end adskillige afbrydelser i løbet af efteråret.

Yes! Så er der ligafodbold og Superliga igen!
Det bliver så fedt. Glæder mig til næste år, hvor planerne om at få færre landskampspauser bliver indført.
Hellere to weekender en gang end adskillige afbrydelser i løbet af efteråret.

Det må immervæk også være bedre for landsholdene, at have spillerne samlet i en længere periode. Som en lille slutrunde.

Omvendt tror jeg, JP vil være træt af, at skal vente 3 uger med at komme i kamp efter 4 sejre i træk. Det er godt nok lang tid at ligge stille, Jeg er helt med på, der kan trænes mere - større fordel for de klubber som har få eller ingen landsholdsspillere - og spilles en træningskamp eller 2 men en god momentum kan nemt ødelægges men den perfekte løsning findes nok ikke.

Jeg tror vores slutplacering i ligaen ville have meget bedre af, at Brøndby taber i dag
Det er jeg ikke sikker på, du har ret i.
Jo flere pointtab til FCM/K jo bedre.
Brøndby skal nok kollapse igen - deres problemer stikker dybere end trænerbænken, tror jeg, så lad bare dem have en opblussen i denne runde, for så at komme ned på jorden i næste runde...hårdt!
Så ser vi, om ikke vi kan stikke af med det hele i år (ahahahhahahahahhahahhahahahahahahahahaah!)

Jeg tror vores slutplacering i ligaen ville have meget bedre af, at Brøndby taber i dag
Ja, det svært at forestille sig at vi ender foran FCK og lidt mere sandsynligt at vi ender foran Brøndby. Uden ligefrem at være favorit til det. Spørgsmålet er om der er nogen chance for at ende foran begge efter 11 runder, det giver jo lidt i placeringspenge.

Meget sløjt indhop af MEM. Flere fejlafleveringer og impliceret i Brøndbys scoring til 2-1.
Det er ligesom dengang vi købte AaB’s bedste midtbanespiller, det endte også med fiasko, eller da FCK hentede Vejles beste angriber, han blev købt for 2 mio € og er lige solgt for 2 mio kr året efter. Vi henter MEM tilbage til næste sommer for 3 mio kr.

Latest posts

Back