Superligaen 2025/2026
Jeg tror man har brugt "mesterskabsspils undskyldningen". Man nåede sin målsætning hvilket fik hele organisationen til at ånde lettet op. Derefter har man konkluderet at man kun manglede at ligge en lille smule på i forhold til de bedste mens man havde godt styr på dem under os...Jeg er helt enig. Men jeg forstår ikke en pind af, at det først en nu, når man i den grad så skriften på væggen med en historisk dårlig nederlagsstime i sidste sæson. Man har holdt alt for meget og for længe på de penge, man fik ind på de store salg. De kom som lovet ikke ud at arbejde i nær tilstrækkelig grad, og dem der blev, blev brugt så jammerligt dårligt, så man tror det er løgn. Det må ledelsen tage på deres kappe.
Man kan sige at sidste sæson kan opdeles i følgende perioder:
- God start efter sommer med masser af mål og positivt spil
- Uafgjorte på stribe med meget sløvt spil men god defensiv
- God start efter vinter med masser af mål mod svagere modstandere
- Ny uafgjort periode.
- Til sidst afklapsning i en lind strøm
Det er bemærkelsesværdigt at vi har haft disse perioder hvor holdet har været ekstremt ringe (nærmest arbejdsnedlæggelse) både under DN og Uwe.