Transfervindue Sommer 2026
Snurre Snup
Well-known member
Enig i, at det er det, CV har tænkt, hvilket han vel nærmest også har sagt direkte i interview. Tobias Bechs målfarlighed har dog mest været på papiret i denne sæson, hvor han har været ganske ufarlig (undtagen i Poznan). Han har dog gennem flere år vist, at han er målfarlig, så vi må gå ud fra, han får gang i målscoringen snart igen. Jeg ville ønske, at han kunne omskoles til 9'er. Umiddelbart har det jo ikke været en succes, men måske kan det komme, selvom han ikke virker til i tilstrækkelig grad at have instinktet til at forudse, hvor chancerne opstårJeg gætter på, at købet af McCowatt er et resultat af, at CV erkendte, at det blev svært at hente den der nier med 15-20 mål i støvlerne, som vi alle drømte om. Jeg tror, CV har hentet Maccen for at have så mange målfarlige spillere som muligt på de bagvedliggende positioner. Den tanke synes jeg egentligt er fornuftig nok (især, hvis den ikke kun findes i mit hoved).
Med Arne, Bech, Jørgensen, McCowatt, TK, Emmery og Carstensen har vi også ret mange spillere, der ved, hvor målet står på de bagvedliggende positioner.