New posts

Kamptråd Superliga runde 3: AGF - FC Midtjylland, onsdag d. 02.09. kl 20.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 371
  • Views Views: Views 13K
Added to Calendar: 02-09-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    58
  • Poll closed .
Jeg frygter virkelig at vores manglende hovedspilsstyrke bliver udstillet i aften. Jeg forventer nærmest mindst et mål fra Magnus Jensen efter en dødbold…
Vi er i hvert fald klart overmatchet på det punkt også selvom Mads Bech er ude.
Og den eneste, der har kunnet sætte noget op for dem i år er væk, så mon ikke det er fuld tons og dødbolde de satser på.

Jeg håber på en startopstilling som ligner noget ala det her

Bogere
Arnstad Bech
Emmery Knudsen Jønsson Carstensen
Kahl Camara Andersen
Hedenstad

Jeg håber en frisk Bech kan udfordre FCMs forsvar, når han kommer i stedet for Jønsson og så kommer Arnstad ned på 6'eren og Bech på 10'eren.

Den opstilling er lagt op til at det bliver en duelkamp - hvilket det meget vel kunne blive.

Serra scorede mod Randers, så kunne måske godt se ham få chancen (han spiller også godt sammen med Bech + lidt mere hovedspilstyrke) - omvendt kan Borgeres fart måske udfordre FCMs bagkæde, hvor Magnus Jensen ikke er vildt hurtig

Camara i forsvaret giver god mening for at få fysik (men det kræver nok at AGF ikke spiller bolden ud men spiller mere direkte op på forreste linje). Hvis de vel spille den ud er Callø bedre til dette.

Det kunne også være Rössler med Andersen på kanten hvis man vil have mere defensiv.

Spændende at se hvem der står i målet (Hedenstad har ikke været helt oppe på topniveau)

Hedenstad
Rössler, Camara, Kahl
Andersen Knudsen Jønsson Emmery
Bech, Janni, Arnstad

Den opstilling er lagt op til at det bliver en duelkamp - hvilket det meget vel kunne blive.

Serra scorede mod Randers, så kunne måske godt se ham få chancen (han spiller også godt sammen med Bech + lidt mere hovedspilstyrke) - omvendt kan Borgeres fart måske udfordre FCMs bagkæde, hvor Magnus Jensen ikke er vildt hurtig

Camara i forsvaret giver god mening for at få fysik (men det kræver nok at AGF ikke spiller bolden ud men spiller mere direkte op på forreste linje). Hvis de vel spille den ud er Callø bedre til dette.

Det kunne også være Rössler med Andersen på kanten hvis man vil have mere defensiv.

Spændende at se hvem der står i målet (Hedenstad har ikke været helt oppe på topniveau)

Hedenstad
Rössler, Camara, Kahl
Andersen Knudsen Jønsson Emmery
Bech, Janni, Arnstad
Fsv. enig ang. Hedenstad, men jeg vil godt nok gerne have en keeper med, som tør komme ud og gribe indlæggene. Det gør JH ikke.

Jeg kan ikke forklare hvorfor, for det strider mod al logik. Men jeg tror vi vinder i aften.
Vestjylland er stærke i luften og på dødbolde, vores to største svagheder. De har også nogle individualister, som kan afgøre kampen på et splitsekund.

Alligevel tror jeg, at vi rykker sammen som hold og går ud og vinder den her.

3-1.
Billing på låget i starten af kampen.
Derefter Arnstad (langskud), Emmery (solotur) og Bogere (kontrastød).

hold nu kæft hvor vi trænger til at se byens helte stå arm i arm, synge og hoppe, til ‘hey Århus’.
Jeg frygter dog, at vi maks får 1 point med fra i dag. Tror vi laver en tidlig scoring, dominere spillet i store dele af kampen men fcm får scoret på en dødbold i de døende minutter.
Jeg håber selvfølgelig at jeg tager grueligt fejl!
Spiller vi som mod hestene, så frygter jeg en ordentlig snitter desværre :(

Latest posts

Back