New posts

Kamptråd Superliga runde 2: Lyngby - AGF, lørdag d. 1. august kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 582
  • Views Views: Views 18K
Added to Calendar: 01-08-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    69
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 2: Lyngby - AGF, lørdag d. 1. august kl 18.00
Anderson skal tapes fast til en af stolene i biffen og så skal de køre den sekvens igen og igen med beskeden om, at NÆSTE GANG du ikke spiller den dér, så bliver du flået ud og træner med U19 den kommende uge. Ellers fatter han det ikke.
Og så er der i øvrigt ingen grund til, at han skal sparke frispark pt.

Lavt niveau i præstation. Meget usammenhængende og mindre kvalitet i spillet. Det er naturligt med mange spillere som har en del at lære endnu.

Havde håbet på højere niveau fra flere at de etablerede spillere - men de har mange minutter i benene.
Ja, det var tydeligt der var mange der var trætte. Emmery virkede også som det hele gik lidt i slowmotion. Men formåede alligevel at blive farlig hver gang han var mand mod mand (eller to mand rettere).

Andersons største force er at han kan spille flere pladser. Vi skal spille mange kampe så han får noget rigeligt med spilletid, men jeg tror ikke han får en fast plads. Han er langt efter både Arnstad og Bech på 10’eren og så er han ikke rigtig 8’er hvis andre er klar og som wingback er både Emmery, links, Carstensen og Andersen bedre. Vi må håbe at han er tilfreds med at være altmuligmand og ikke førstevalget på én plads.

Meget fint point efter omstaendighederne.
Storck spiller ret rutineret for en 17 aarig, Camara ogsaa rigtig godt, han blev godt nok smidt for loeverne.
Jeg haaber Hedensted for lov at spille en god stime kampe, det har han fortjent.
Jeg tror vi skal vaere rigtig glade for Jonsson.

Jeg er ogsaa lidt kritisk i forhold til MA, men jeg forventer ogsaa han er en profil, det lykkedes bestemt ikke idag, synes dog heller ikke Carstensen og TchamChe bidrog med meget.
Fint med minutter til Bogere,

Vi maa fandme haabe at Tingager ikke er alvorligt skadet.

Har lige set kampen lidt forskudt, og er lige blevet færdig her en halv time senere.

Puha vi var på hælene, og I dag så vi nok også for første gang hvad der venter dette efterår - vi blir presset til det ypperste, og selvom der er masser af ros til de unge, så mangler der virkelig noget kvalitet i dag.

Er faktisk monster skuffet over Andersson, jeg syntes slet ikke han løfter holdet i dag, lidt det samme med Kahl, og så kunne man også bare se hvor rusten Carstensen var.

Arnstad var suveræn i dag, det samme med Hedenstad, mens jeg syntes Camara var den af de unge der slap bedst fra det.

Storch var noget mere udfordret i dag, Emmery faldt helt ud, men hover så alligevel et guldkorn frem til sidst, Borgere helt væk i 2 halvleg efter en god 1 halvleg, og Tschamche langt fra det vi så i Poznan.

Men her bagefter, et godt og vigtigt point imod et altid svært Lyngby hold - Christian Winther er fandme en lækker spiller.

Hvis han kan være med mod Sabah kan han så få et hvil bagefter, men det er også udtryk for at vi er meget udsatte. I sidste sæson havde vi jo bare hvilet ham og ikke risikeret noget, hvis vi skal tage chancer risikerer vi at spillerne ryger ud i længere tid og det bliver selvforstærkende.
Jeg tror ikke han kan komme sig så hurtigt. Er der den mindste chance for, at han kan blive yderligere skadet skal han naturligvis ikke spille. Så må det bare blive den næste. Om det så er Camara eller en anden er ligegyldigt. Vi skal ikke risikere Tingager i f.eks 10-12 kampe for 1 kamp.

Har lige set kampen lidt forskudt, og er lige blevet færdig her en halv time senere.

Puha vi var på hælene, og I dag så vi nok også for første gang hvad der venter dette efterår - vi blir presset til det ypperste, og selvom der er masser af ros til de unge, så mangler der virkelig noget kvalitet i dag.

Er faktisk monster skuffet over Andersson, jeg syntes slet ikke han løfter holdet i dag, lidt det samme med Kahl, og så kunne man også bare se hvor rusten Carstensen var.

Arnstad var suveræn i dag, det samme med Hedenstad, mens jeg syntes Camara var den af de unge der slap bedst fra det.

Storch var noget mere udfordret i dag, Emmery faldt helt ud, men hover så alligevel et guldkorn frem til sidst, Borgere helt væk i 2 halvleg efter en god 1 halvleg, og Tschamche langt fra det vi så i Poznan.

Men her bagefter, et godt og vigtigt point imod et altid svært Lyngby hold - Christian Winther er fandme en lækker spiller.
Er meget enig i dine kommentarer. Men det bliver dælme en lang sæson hvis vi allerede er udmattede i kamp 2 i den nye sæson...

Især bliver det også en lang sæson for det går ud over holdet at vi ikke kan stille de samme 11 mand igennem længere tid.

Advarselslamperne blinker allerede rødt

Vi har et point mere end sidste år efter 2 kampe mere
Så regner med vi vinder DM med 8 points ned til nr 2
Hvis kampen i dag er et udtryk for vores niveau efter en midtuge kamp, så har jeg min tvivl om hvorvidt vi sætter en stime af sejre sammen ligesom sidste år.

Jeg ved godt jeg har skreget - meget - på forstærkninger, men i dag viser meget godt at vi mangler bredde

Er meget enig i dine kommentarer. Men det bliver dælme en lang sæson hvis vi allerede er udmattede i kamp 2 i den nye sæson...

Især bliver det også en lang sæson for det går ud over holdet at vi ikke kan stille de samme 11 mand igennem længere tid.

Advarselslamperne blinker allerede rødt
Analysen er ikke helt præcis.

Man kan ikke sammenligne nu med kampene i løbet af efteråret. Alene den grund at kampene i Europa er vigtigere nu end i ligestillet og trupperne ikke er på plads. FCK og FCM halter også for tiden.

Endeligt vil AGF også have problemer med så mange skader uden Europa.

CV må dog føle noget ekstra tidspres pga. skadesudviklingen.

Latest posts

Back