New posts

Kamptråd Superliga runde 2: Lyngby - AGF, lørdag d. 1. august kl 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 451
  • Views Views: Views 13K
Added to Calendar: 01-08-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    69
  • Poll closed .
Kamptråd Superliga runde 2: Lyngby - AGF, lørdag d. 1. august kl 18.00
Hedenstad endnu en stor kamp hold da ferie.

Anderson er ikke stemplet ind med bolden endnu for AGF. Men synes han giver meget uden bold.
Helt enig.
Anderson er ikke faldet ind på holdet endnu. Og MA er sgu' ikke den bedste leder i modgang (det er min personlige tolkning og derfor ikke en sandhed).

Anderson tæt på at koste, hvorfor vil han ikke spille Rasmus Carstensen?
Anderson har alle dage været en kaosspiller i mine øjne, med dårligt slutprodukt. Hans spillestil er tons og det samme er hans personlighed på banen. Tror virkelig han skal justeres gevaldigt ind, for at passe ind i JP's AGF og ikke det "Lets fucking go-AGF" han er vant til.

De sagde at Tingagers skade var en forstrækning under foden, som han også kunne mærke i onsdags i Poznan, så mon ikke det var præventivt? 🤞
Ærgerligt vi ikke kan spare ham i sådan en kamp, hvis han mærkede noget forleden.

Det er jo desværre ikke usædvanligt i hans alder, at man bliver skadet med så kort mellemrum.

Hvorfor spillede han så i dag..
Det tror jeg vi så i kampen, Camara som CB gik da nogenlunde, men JP var også nød til at tage ham ud til sidst fordi han havde et gult kort og er lidt et omvandrende frispark. Mon ikke også Tingager har sagt at han var klar?

Jeg tror bestemt ikke det var meningen at Arnstad skulle spille hele kampen, jeg tror JP havde håbet at kunne bytte ham med Knudsen i de sidste 20-25 minutter. Men 90 minutter til Bogere, Tchamche ind i stedet for Sebastian Jørgensen (er han ikke 100%). Vild kamp, det var virkeligt en mærkelig start 11 i dag

Hvor var det dog en jammerlig omgang, men fedt at se Camara. Han var væsentligt bedre end jeg troede.
Ja, det var da opløftende - uden at være fantastisk, men det var det generelt heller ikke. Han skal også lige have lov til at få nogle kampe under bæltet før vi kan forvente at det hele foregår med stor sikkerhed. Storch har været meget imponerende, men der kommer sikkert også lidt fejl på et tidspunkt.

Det tror jeg vi så i kampen, Camara som CB gik da nogenlunde, men JP var også nød til at tage ham ud til sidst fordi han havde et gult kort og er lidt et omvandrende frispark. Mon ikke også Tingager har sagt at han var klar?
Tjo... Jeg synes, vi burde have prioriteret, at have ham til Sabah-kampen. Umiddelbart vil jeg tro, holdlægen burde have sagt nej.

Last edited:
Jeg vil også komme med en indrømmelse: Jeg var en smule skeptisk over for Jens Jønsson. Det er jeg ikke længere, han er jo fantastisk, og for helvede hvor er der brug for ham og hans evne til at spille flere pladser - endda i samme kamp. I dag han jo både AGFs bedste midtbanespiller, bedste forsvarer og AGFs mest målfarlige angrebsvåben i ét.

Latest posts

Back