Og det gør jeg heller ikke.
Men jeg ser en ung mand, der fra første gang han betrådte græsset for voksenholdet, er gået til opgaven med en dedikation, uimponerethed og arbejdsivrighed, der er leder tankerne hen på alt andet, end en ung knægt fra et land langt herfra. Og ja, han har da allerede brændt (for vores kommende 9´er var naturligvis både kommet til de chancer og scoret på dem) chancer, han burde have scoret på. Ser det ud til at påvirke ham? Nej, han klapper bare til den næste gang, han får muligheden. Så jeg vælger at glæde mig over de (outstanding) kasser han har sparket ind og over, at han kom til de chancer, han så endte med at brænde, men i troen på, at om lidt sparker han også dem ind.
If you´re good enough then you´re old enough.
Og helt generelt glæder jeg mig, på linje med dig, over alt det talent (ingen nævnt, ingen glemt), vi har gående og som vi nu rent faktisk gør brug af og viser tillid. Det er dén eneste måde vi kan flytte denne klub mærkbart på.
Jeg har ikke sagt, at vi ikke skal hente en angriber (og skille os af med et par af de andre), selvom nogle gerne vil udlægge det sådan. Jeg har blot argumenteret for, at hvis målet er, at finde én, hvor det giver mening at vedkommende er starter på bekostning af Bogere, med den kurve han ligger på, så skal vedkommende dælme være god (og yngre) og koster dermed meget mere end 25-30 mio. Og så er det næppe AGF, der står højst på ønskesedlen, hvor mærkeligt det end kan lyde.
Så det bliver en svær opgave for CV at tilfredsstille det ønske.