New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 10K
  • Views Views: Views 628K
Transfervindue Sommer 2026
Mikkel Beckmann mener som mange af os andre, at det ville pynte med en til hver kæde.

De kunne ligeså godt have spurgt mig som ham :ROFLMAO:

For at være helt ærlig synes jeg faktisk, at der skal forstærkninger til i hver kæde. Der skal en ind i forsvaret, jeg synes også, at der skal en ind på midtbanen. Det her fravær af Kevin Yakob synes jeg er et større problem, end hvad AGF også gør det til, også fordi Markus Solbakken er lidt inde og ude af holdet, hvad er hans tilstand osv.? Kristian Arnstad kommer til at ligge på en position, hvor jeg stadig ikke synes, han er bedst.

Jeg synes, at det bliver mere og mere tydeligt, at vi mangler en leder mere i vores forsvar, gerne en som kan bruges som yderstopper (erstatning for Bejimo). Vedkommende kan så bruges, når Tingager skal have en pause eller er skadet og Camara skal bruges centralt.
Ja. Det er der meget lidt tvivl om. Efter Røslers indsats i går, ligner det lidt at der er noget om snakken om, at han holder et højt niveau selv, men ikke formår at løfte andre

Ok, kender ham ikke rigtig, lignede mere noget Kevin Yakob på papiret.
Kan både dække 10er og 8er positionen…..så hvis Yakob er langtidsskadet, så vil han kunne bringe noget af det fremadrettede spil som vi så fra Yakob.
Men jeg er farvet af, at Øhlenschlager har været min våde drøm de sidste 3 transfervinduer :-)

Hvem når CV at få sendt videre inden vinduet lukker om 14 dage? Han forsøger vel at skille sig af med en 4-5 stykker:

Richmond Gyamfi - Det lader til at han helt er opgivet, der er ikke nogen forventning om at han nogensinde kan blive aktuel i AGF, så CV skulle være indstillet på at der bliver et tab i forbindelse med et salg, og hellere salg en leje denne gang.

Youssef Badji - Den græske klub som han var udlejet til sidst, skulle efter sigende være interesseret i at hente ham igen, men har ikke råd til at betale den transfer som CV forlanger, så han prøver tilsyneladende andre løsninger først.

Jonas Jensen-Abbew - CV var efter sigende blevet enig med en norsk klub om et skifte, men Abbew afviste, så han er åbenbart tilfreds med at brænde lønkroner af på bænken i AGF. Mon ikke CV prøver igen med en klub der vil overtage ham.

Janni Serra - Han er aldrig rigtigt blevet en succes, og hvis han kan finde et nyt sted til Serra, ville det være bedst for alle parter, men han havde det virkeligt ikke godt på leje i FC. Nuremberg, og har det nok også fint i AGF med at brænde lønkroner af på bænken. Men mon ikke CV prøver at finde et sted til ham.

Kan både dække 10er og 8er positionen…..så hvis Yakob er langtidsskadet, så vil han kunne bringe noget af det fremadrettede spil som vi så fra Yakob.
Men jeg er farvet af, at Øhlenschlager har været min våde drøm de sidste 3 transfervinduer :-)

Den er jeg med på men det var nok mest pga hans sidste sæson.

På den anden side mener jeg han dækker både en 8’er og en 10’er. Kan desuden lave mål og assist samt holder med klubben (så betaler vi normalt gerne ekstra😂).

Kevin Yakob kan være ude længe og formentlig tabt til sommer. Solbakken er et spørgsmålstegn og/eller det vil være oplagt med salg af Bech. Vi kan sagtens bruge en mere🤞🏻

Håber ikke det er BIF som tidligere har vist interesse.

Jeg synes vi trænger til at få tilføjet noget hovedspil med alle de signings der kommer ind. Det er faktisk ved at være lidt af et problem.

Det er jeg enig i - vi har efterhånden samlet en del spillere som ikke er de store fysisk og dermed oplagte til de dueller👍
Syntes godt man kan se at f.eks. FCM har lidt mere fokus på den del og det giver en fordel i nogen aspekter af spillet - især hvis spillerne også har de andre færdigheder.

Det er jeg enig i - vi har efterhånden samlet en del spillere som ikke er de store fysisk og dermed oplagte til de dueller👍
Syntes godt man kan se at f.eks. FCM har lidt mere fokus på den del og det giver en fordel i nogen aspekter af spillet - især hvis spillerne også har de andre færdigheder.

Latest posts

Back