"Offensivspilleren" kalder de ham i introen, siden skriver de, han spiller 6'er eller CB... jeg er forvirret. Er han dén mest polyvante spiller i historien, eller er det bare Tipsbladet som er ...nå ja, Tipsbladet?
Ja, og Wahids mål for Vejle - siden hjemkomsten - beløber sig til 2 i suppen og 3 i næstbedste række.
Så forkærligheden for fastfood er nok det eneste, de har til fælles - udover fjollet hår.
Jeg synes egentlig, det ville være meget god stil at holde lidt igen med at gøre nar af folk, der ikke har gjort andet end at spille for andre klubber end GF.
Jeg synes egentlig, det ville være meget god stil at holde lidt igen med at gøre nar af folk, der ikke har gjort andet end at spille for andre klubber end GF.
Du har nok ret. Jeg tog en chance.
Det er en spiller der (midlertidigt) skifter væk fra klubben og smed den i skifter-tråden
Vi må se hvad det giver den unge mand, at komme ud og spille fodbold, hvor det måske er lidt mere "liv og død".
Der er mange veje i fodbold.
Tingager var næsten 23 år, da han skiftede til OB fra Holbæk, og det gik da meget godt.
Ja, enig, når han er blevet 20 år og ikke skal spille førstedivision er han nok for langt fra Superliganiveau til at det kan blive aktuelt for AGF. Man kan dårligt vente på at han når det niveau om tre-fire-fem år, selvom der er masser af eksempler på den slags. Man får selvfølgelig lige mulighed for at se om han dominerer andendivision nu og så kan han komme tilbage med mere erfaring, men mon ikke han skal have nogle år på lavere niveau og så se om han kan bygge det op til lidt mere over tid. Det kan jo også tænkes at han mest af alt er udlejet fordi Brabrand ikke rigtig kan betale en løn.
Sportsdirektør fortæller til Campo, at man har haft AGF-talent på besøg de seneste uger, og at de glæder sig over muligheden for at benytte ham den kommende sæson.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.