New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 598K
Gift Links? Sidste sæsons bedste vwb. Han er mærkbart dårligere på højrekanten. Hvis man vil gøre Emmery til førstevalg på venstre så vil jeg godt stille spørgsmåltegn ved hvorfor man så ikke bare solgte Links. Han er for god til at være andetvalg og bør ikke spille til højre. Det er en undren.
Nok fordi - gætter jeg på - at man ikke tror Emmery kan spille 90 minutter i ret mange kampe, og da slet ikke op mod 50 kampe.

Gift Links? Sidste sæsons bedste vwb. Han er mærkbart dårligere på højrekanten. Hvis man vil gøre Emmery til førstevalg på venstre så vil jeg godt stille spørgsmåltegn ved hvorfor man så ikke bare solgte Links. Han er for god til at være andetvalg og bør ikke spille til højre. Det er en undren.

Gift Links spillede mange fremragende kampe til højre i sidste sæson. Positionsskiftet kan ikke forklare formdykket.

Nok fordi - gætter jeg på - at man ikke tror Emmery kan spille 90 minutter i ret mange kampe, og da slet ikke op mod 50 kampe.
Men det gør han jo hvis Links skal bruges til højre. Havde det været bedst bare at tage de 40 mio for links hvis han alligevel ikke er førstevalg på sin position. Han er for meget værd til at spille ude af position og for god til at være reserve.

Vi skal have et godt andet valg, det kan også være det er TK der skal prøves af. Højre side skal være Carstensen og JA

Men det gør han jo hvis Links skal bruges til højre. Havde det været bedst bare at tage de 40 mio for links hvis han alligevel ikke er førstevalg på sin position. Han er for meget værd til at spille ude af position og for god til at være reserve.
Mon ikke vi, forhåbentlig, begynder at se Carstensen på højre wingback og forhåbentlig og Andersen som den naturlige afløser på den position. Så Emmery kan dele den venstre med Links.

Mon ikke vi, forhåbentlig, begynder at se Carstensen på højre wingback og forhåbentlig og Andersen som den naturlige afløser på den position. Så Emmery kan dele den venstre med Links.
Tja. Men hvis vi kan have en 40 mio kr links som rotationsspiller så kan der ihverfald ikke været noget i vejen med økonomien i forhold til at rekruttere. For så må vi godt nok have mange penge.

Jacob Andersen kan bruges som wingback, men jeg er ikke sikker på, at han er gennembrudsstærk nok til at spille den rigtig godt.
Han giver en anden, mere defensiv dimension som WB. Jeg mener helt bestemt, det er hans bedste position i den formation, vi spiller.

Jeg synes også, det er vigtigt at huske på, at positionerne ikke er statiske, forstået på den måde at forskellige spillere netop bringer forskellige kvaliteter. Det er en stor fordel at kunne veksle ift. modstander, form og evt. skader.

Tja. Men hvis vi kan have en 40 mio kr links som rotationsspiller så kan der ihverfald ikke været noget i vejen med økonomien i forhold til at rekruttere. For så må vi godt nok have mange penge.
Jeg tror netop det er det modsatte.

Links’ transfer er afskrevet. Hvis vi har nogle afskrivninger på ham er det alene en sign-on, dertil løn.

Skal vi have en erstatning for Links koster han måske 4-5 millioner alene i afskrivninger alene.

Det - tror jeg - også er en af årsagerne til man holder på Tobias Bech, da hans værdi på banen ee markant højere end hans indflydelse på vores sportslige budget

Last edited:
De næste kampe i ligaen er mod OB og Randers, og der skal vi pinedød have tre point på kontoen. Vi kan ikke bruge hæderfulde nederlag til en pind, når top 6 stregen skal sættes, så det er nu her omkring Benficakampene, at mængden af kampklare kvalitetsspillere skal øges. Enten ved, at vi ved, at nogle af de centrale figurer er spilleklare, kombineret med at de lovede spillere kommer ind inden.

Resultaterne ser også ud til at spille ind allerede, når kampene mod Benfica ude og OB hjemme ikke er meldt udsolgte.

De næste kampe i ligaen er mod OB og Randers, og der skal vi pinedød have tre point på kontoen. Vi kan ikke bruge hæderfulde nederlag til en pind, når top 6 stregen skal sættes, så det er nu her omkring Benficakampene, at mængden af kampklare kvalitetsspillere skal øges. Enten ved, at vi ved, at nogle af de centrale figurer er spilleklare kombineret med, at de lovede spillere kommer ind inden.

Resultaterne ser også ud til at spille ind allerede, når kampene mod Benfica ude og OB hjemme ikke er meldt udsolgte.
Man kan vel ikke regne med at vi sælger over 3.500 billetter til et udebaneafsnit i den anden ende af kontinentet med et varsel på en uge?

Lige i går da jeg så kampen, der fik jeg godt nok flashback til 97, hvor Martin Nielsen, Jørgensen, Thorninger og Tøfting alle forlod klubben på én gang - der troede man nonchalant man kunne erstatte dem indefra og med spillere på free transfer - holdet er bedre i dag i grundstruktur, men syntes slet ikke vi er konkurrence dygtige - Og jeg var slet ikke imponeret eller trygge ved de bagerste i går.

Jeg vil faktisk mene nu, at vi skal finde Tingagers afløser nu - vi må ikke være så sårbare, og stadig bedre konkurrence omkring 9'er positionen

Troede dansken/århusianeren var rejselysten efter at se sit hold på de store arenaer. Det sker jo desværre så sjældent.
Som en der bruger meget tid i Lissabon, kan jeg sige det ikke er nemt eller billigt at komme dertil som man ville tro det var, især fra Aarhus. Du skal over over KBH hvis du vil direkte ellers skal du med nu halv dyre fly fra Billund med stop. Desværre har Ryan Air droppet deres fly til Portugal fra Jylland, da Aarhus-Faro med billig, hurtigt tog til Lissabon var bedste mulighed.

Latest posts

Back