Transfervindue Sommer 2026
Måske. Nu var han også kaptajn og havde en lang kontrakt. Der har været snak om 5 mio. for Ganchas og så tror jeg heller ikke en Gretarson ville koste ret meget mere (hvis man havde været mere proaktiv og været på banen inden Jensen blev solgt). Det er spillere med ret stor Superligaerfaring til overkommelige penge. Nu skal man i stedet håbe at ham her reserven kan steppe op. Det er et sats. Men formentlig et ret billigt sats.Jeg synes, at Magnus Jensen har vist problemet med at hente i Superligaen. Det er dyrt. Og spørgsmålet er, om man ikke får mere kvalitet for pengene ved at kigge andre steder.
Jeg håber det er fordi CV gemmer på pengene til en decideret angrebsprofil der koster mange penge. Indtil videre har han ikke brugt særlig mange penge både med tanke på de afgående lønkroner og de transfers han har betalt samtidig med at vi har fået en del ind for Daghim. Jeg vil gå så langt som at sige, at vi har haft et budgetvindue indtil videre. Anderson kostede lidt men Carstensen og Røsler var relativt billige og så forventer jeg at Brorson og Jørgensen var næsten gratis, da de er udpræget trupfyld, der skal agere reserver. De to sidstnævnte er transfers jeg vil forbinde med Randers, Silkeborg, Viborg og ikke de danske mestre, der er på vej ind i et europæisk gruppespil. Der må virkelig være nogle penge gemt til en solid angriber.