New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 581K
Han koster maks 2-4 millioner.

1.93 cm
Spiller i midten af 3 mandsforsvar. Det har han gjort i de 3 kampe han har fået i Serie A.

Lad os se - enig i at det er undervældende, men man vurdere han er et niveau over AJ, ellers havde man ikke hentet ham..
Han har spillet 90 flere seniorkampe end AJ..

Ser ham som reserve for Tingager.. Synes måske det er svært at se os hente en bedre spiller til en position, hvor vi har en af ligaens bedste spillere..

Mon ikke man forsøger at få enten AJ eller Mølgaard videre

Han koster maks 2-4 millioner.

1.93 cm
Spiller i midten af 3 mandsforsvar. Det har han gjort i de 3 kampe han har fået i Serie A.

Lad os se - enig i at det er undervældende, men man vurdere han er et niveau over AJ, ellers havde man ikke hentet ham..
Han har spillet 90 flere seniorkampe end AJ..

Ser ham som reserve for Tingager.. Synes måske det er svært at se os hente en bedre spiller til en position, hvor vi har en af ligaens bedste spillere..

Mon ikke man forsøger at få enten AJ eller Mølgaard videre
Præcis. Det er jo ikke en afløser for Tingager vi er ude efter. Det er en kapabel billig reserve til alle de kampe der kommer i efteråret.

Men problemet er her, at vi i udgangspunktet ikke køber reserver.

Vi kender dog ikke Brorsson så måske han er en reel konkurrent til Tingager. Det vil jeg håbe.
Men som jeg vurdere det, så har vi nu som ‘proven’ seniorspillere..

Ting
Colin
Kahl
Callø
Brorson

(Mølgaard)
(AJ)

Storch
Camara

Jeg tror ikke AJ og Mølgaard begge er i klubben om 3 uger..

Der bliver masser af spilletid til Callø og, Storch og Camara i efteråret..

Men problemet er her, at vi i udgangspunktet ikke køber reserver.

Vi kender dog ikke Brorsson så måske han er en reel konkurrent til Tingager. Det vil jeg håbe.
Nej, udgangspunktet. Men nu har vi så væsentlig flere kampe end vi plejer. Havde vi ikke haft Europa, så tror jeg heller ikke man havde hentet en spiller ala Brorsson

Men som jeg vurdere det, så har vi nu som ‘proven’ seniorspillere..

Ting
Colin
Kahl
Callø
Brorson

(Mølgaard)
(AJ)

Storch
Camara

Jeg tror ikke AJ og Mølgaard begge er i klubben om 3 uger..

Der bliver masser af spilletid til Callø og, Storch og Camara i efteråret..
Jeg indrømmer gerne at jeg har set meget lidt Aarhus Fremad, men for mig er Callø ikke proven. Det skal han til nu.

Jeg kan sagtens tage fejl

Det må tiden vise om han er.
Vi er alt for sårbare med kun at have Tingager som midtstopper med alle de kampe der kommer.
Meget enig, men hvis vi er ude i at det muligvis er 1/3 af kampene, måske mere, at Tingager skal afløses i, så undre jeg mig lidt over CV’et.

Mjällby var ikke et specielt godt hold mens han var der, og hans spilletid i Serie A og Serie B sammenlignet med nogle af de spillere vi kender fra den danske liga er også ret begrænset. På et ikke særligt godt Lonza hold da de rykkede ned.

Latest posts

Back