New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 588K
Ja, kender ham ikke overhovedet. 18 kampe fordelt på Serie A og B er ikke voldsomt. Fine stats fra allsvenskan. Forventer en Tingager light.
Det er bedre stats, end Tingager havde, så jeg har højere forventninger. Tingager har været vigtig, men han er imø ikke svær at erstatte, og det er også noget, vi skal i gang med, da han er oppe i alderen.

Jeg håber på en Backman-type. Bedre forsvarer fås ikke for en dansk klub.

Spændende nyhed omkring Arvid Brorsson selvom det er en usædvanlig aggressiv side den ligger på, (selv Duck Duck Go kan ikke forhindre alle de trackers).

Han har spillet under 500 minutter i de seneste 2 sæsoner i Monza i sidste sæson foregik det i Serie B. Jeg ved ikke om det er den profil CV søger, han lyder ikke umiddelbart som en starter i AGF hvis han er reserve i Serie B, men CV kan selvfølgelig have set noget uforløst i ham.

Last edited:
Jeg er på papiret ikke specielt imponeret over Arvid Brorson.

Han ligner en backup til Tingager, men han har ikke kunne spille sig på holdet i Monza i hverken forrige eller sidste sæson.

Han er 27 år gammel og har stort set kun spillet 3 sæsoner i Allsvenskan, resten er på lavere niveau eller på bænken. Jeg tvivler på, der ligger et kæmpe udviklingspotentiale gemt i ham.

Omvendt trækker det op, at han har spillet med Rösler, så deres relation bør være plug and play.

Det kan jo selvfølgelig være, det er en and - eller at han bare passer perfekt ind i Tinagerrollen.

Men jeg synes, det er lidt bekymrende, at vi i så fald fortsat kun har Kahl, som er en boldsspillende CB og som er venstrefodet naturligt.

Last edited:
Jeg er på papiret ikke specielt imponeret over Arvid Brorson.

Han ligner en backup til Tingager, men han har ikke kunne spille sig på holdet i Monza i hverken forrige eller sidste sæson.

Han er 27 år gammel og har stort set kun spillet 3 sæsoner i Allsvenskan, resten er på lavere niveau eller på bænken. Jeg tvivler på, der ligger et kæmpe udviklingspotentiale gemt i ham.

Omvendt trækker det op, at han har spillet med Rösler, så deres relation bør være plug and play. Og at han trods alt opnåede en femteplads og et mesterskab med Mjälby.

Det kan jo selvfølgelig være, det er en and - eller at han bare passer perfekt ind i Tinagerrollen.

Men jeg synes, det er lidt bekymrende, at vi i så fald fortsat kun har Kahl, som er en boldsspillende CB og som er venstrefodet naturligt.
Umiddelbart heller ikke imponeret. I Mjallbys farvel til ham takkes han, men det fremhæves at han ikke var fast mand i Mjallby i de tre år. Den gang var holdet et helt andet sted end sidste år.

Jeg tror ikke den meget begrænsede spilletid i Italien har gjort ham meget bedre, men jeg kan tage fejl

Umiddelbart heller kkke imponeret. I Mjallbys farvel til ham takkes han, men det fremhæves at han ikke var fast mand i Mjallby inde tre år. Den gang var holdet et helt andet sted end sidste år.

Jeg tror ikke den meget begrænsede spilletid i Italien har gjort ham meget bedre, men jeg kan tage fejl

Ifølge Transfermarkt spillede han dog 1884 og 1957 Allsvenskan minutter i 23-sæsonen og 24-sæsonen. Han havde hhv. 15/30 og 20/30 kampe, hvor han spillede mere end 80 minutter. Så han var i hvert fald ikke langt fra at være fast mand i de to sæsoner, og om ikke andet var han tilsyneladende en kraftigt benyttet rotationsspiller.

Edit: Til gengæld har han ikke engang en svensk wikipedia side, så han er i hvert fald ikke nogen nationalhelt.

Umiddelbart heller ikke imponeret. I Mjallbys farvel til ham takkes han, men det fremhæves at han ikke var fast mand i Mjallby i de tre år. Den gang var holdet et helt andet sted end sidste år.

Nej og da de slap af med ham, blev de svenske mestre :oops:

Jeg er heller ikke overbevist.

Last edited:
Det er flot at blive solgt til Serie A, men ikke voldsomt imponerende CV. Jeg kender ham ikke, så der kan sagtens være godt og man må formode, at han er velkendt med 3-mandsforsvaret. Det har Monza i hvert fald spillet med i lange perioder.
Han blev solgt for 3.75 millioner kroner, og så langt fra fast mand eller noget der ligner på et hold der rykkede ned. Ikke som med typer som Malte Højholt, Sebastian Otoa, Martin Frese osv. der trods alt har spillet rigtigt meget.

Jeg kender ham ikke, målt på alder og CV, så er det - ligesom med Gretason - en spiller jeg virkelig forstår ikke ville kunne lokkes til før, og heller ikke en spiller jeg forstår skulle have så vanvittigt mange andre større muligheder. Men igen, kender ham ikke.

Som andre skriver, så har han da spillet på højere niveau end Tingager gjorde da han kom til AGF..

Vigtigt at få hentet en Center til Tingagers plads, som kan aflaste dér.. Spændende!

Edit: Men hold da helt op, hvor er vi da ved at have samlet en trup med Svenskere og Nordmænd en masse efterhånden.. Håbede vi kunne hente dansk kvalitet i stedet, men det ser ikke lige sådan ud

Som andre skriver, så har han da spillet på højere niveau end Tingager gjorde da han kom til AGF..

Vigtigt at få hentet en Center til Tingagers plads, som kan aflaste dér.. Spændende!

Edit: Men hold da helt op, hvor er vi da ved at have samlet en trup med Svenskere og Nordmænd en masse efterhånden.. Håbede vi kunne hente dansk kvalitet i stedet, men det ser ikke lige sådan ud
Jeg er meget tilfreds med, at vi kører i det skandinaviske spor. Så er der lige meget, om de lige er fra Danmark, Norge eller Sverige.

Det er bestemt ikke nogen wow transfer. På papiret måske endda lidt undervældende.
Men derfor kan han jo godt vise sig at være rigtigt god.

Det mest positive er vel, at det indikerer Tingager ikke er så skadet endda. Spørgsmålet er, om de har styr på det eller ej.

Hvis man 'bare' ville have en backup til Tingager, så har Gretarson og Brorson været mulige at købe siden starten af transfervinduet.

Jeg er undervældet af navn og cv, men har dog tiltro til man har godt styr på dem man henter. Så det kan sikkert blive fint.

Tingager var trods alt en profil i OB inden skiftet til 2. Bundesliga. Brorson bliver ikke beskrevet som en profil i Mjallby.

Lad os se, sikkert en fin spiller. Mit gæt er at han er et stykke under f.els Østrøm, Zalatel osv

Tingager var trods alt en profil i OB inden skiftet til 2. Bundesliga. Brorson bliver ikke beskrevet som en profil i Mjallby.

Lad os se, sikkert en fin spiller. Mit gæt er at han er et stykke under f.els Østrøm, Zalatel osv
Ostrøm kommer ALDRIG i nærheden af at starte inde i en serie a kamp..

Latest posts

Back