Men CoL pengene er jo først blevet garanteret for en uge siden og Daghim-pengene er også først lige kommet i denne uge, mens TK pengene stadig er fugle på taget.
Hvis CV skulle have handlet tidligere, havde han ikke kunne budgettere med en eneste af de kroner, du nævner der. Det kan han først nu, hvor han så har hentet Rösler.
Jeg aner ikke hvad vi har af budget, og jeg aner ikke hvad CV kigger på. Jeg ved, at Colin Rösler ikke er blevet nævnt herinde én eneste gang, så mit bud er, at CV helt generelt kigger andre steder og efter andre ting, end vi lige har på radaren.
Jeg accepterer stadig, at man som sportsdirektør kan gøre alting rigtigt og stadig ende med at ligne en inkompetent trylleklovn, fordi man har med mennesker at gøre og nogle gange, tager mennesker røven på dig. Paddy og CV VAR enige om en forlængelse, de havde en mundtlig aftale, sådan lyder fortællingen i hvert fald, og så ringede Brøndby... det er jo altså ikke CVs skyld, at Brøndby ringede i 11. time.
Den Falske Bech havde en aftale med SIB, og drejede så til venstre ved Silkeborg, fordi FC Vestjylland havde et mere lukrativt tilbud. Det er jo altså ikke dårligt arbejde af SIB, at grødbønderne kan overbyde ham.
Min pointe er den samme hele tiden: der er for mange bevægelige dele, til at jeg uden sværdslag acceptere generaliserende konklusioner som "dårligt arbejde", i hvert fald indtil jeg har mere data at forholde mig til.