New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 500K
Transfervindue Sommer 2026
Jeg ville give mine højre nosse for at få Dalle tilbage nu… han er lige præcis den back up til Tingair, vi står og mangler. Hvem skal afløse ham lørdag, så vi har ham klar til tirsdag/onsdag? Nu har han spille 300 minutter på 8 dage…
Jannich Vestergaard

Gennemrutuneret og velegnet til en delerolle med Tingager i det beskyttede værksted midt i backkæden. Skal nok kunne dirigere et forsvar, dominere i luften og leve med delt spilletid. Transferfri, dansk, med kort restkarriere, der skal bruges på noget der betyder noget.

Mindre ambitiøs og retningsgivende for fremtiden, men et bud der giver mening for mig.

Der bliver trukket enorme veksler på Tingager, Arne, Knudsen, Kahl og Bech. Det kommer til at sætte sine spor over en sæson. Hvem skal spille istedet for Tingager? Idag løber han rundt med krampe. Camara ser altså ikke klar ud på venstre stopper så Vi har ikke noget alternativ til Kahl. Arne kan ikke erstattes af jørgensen, Måske Anderson. Jønsson kan tage over fra Knudsen. Af de unge har jeg helt sikkert fidus til Kristiansson. Storch og Haugstrup har jeg ikke set nok til.

Men det forbandede er også den mængde af småskavanker som konstant gør truppen tynd. AJ, Serra, Mølgaard, Yakob, Solbakken, Callø, Poulsen, Gyamfi.. Det er godt nok mange som sidder ude konstant.

Jeg ville give mine højre nosse for at få Dalle tilbage nu… han er lige præcis den back up til Tingair, vi står og mangler. Hvem skal afløse ham lørdag, så vi har ham klar til tirsdag/onsdag? Nu har han spille 300 minutter på 8 dage…
Jeg er også meget bekymret for, om Tingager kan ho led til fuld tid til to kampe mere på en uge. Med AJ ude er der vel kun Camara tilbage, der kan spille CB. Og jeg synes knap nok, at han er klar til indhop. Det så man også i går - men han har stort potentiale. Så det er altså ikke bashing, men blot tålmodighed.

Næsten hver gang debatten koger over herinde omkring bredden - så spiller JP bare næste kort fra hånden 😂 Han er så kold og hvor er det vidt💙 Fra nærmest ikke at kunne bringe et ungt talent og til nu smider vid dem bare ind i hobetal, i en CL kval kamp. Hvad pokker sker der:eek:

Men bortset fra det - så tænker jeg stadig vi er i markedet for nogle forstærkninger😉
JP er jo ikke kold, han har bare ikke andre at sætte ind. Men derfra er det selvfølgelig stærkt trænerarbejde, at talenter føler tillid og tro på egne evner.

Men ja, klubben er ultratynd og CV får mere og mere travlt. Jeg tror desværre, at vi taber til Lyngby på lørdag. Tror simpelthen ikke, at der er mere i tanken, og vi bliver nødt til at rotere uden reels at have bredden til det. Men jeg er blevet modbevist et par gange.

Håber dog, at han har 1-2 emner klar, hvor der nu kan garanteres europæisk, og der er lidt mere økonomi at gøre godt med.

Uagtet præstationen i går, så tænker jeg ikke helt, at Borgere, Tchamche, Camara og Storch er startere endnu. Men når man ser på Arnstad og Bech på 10´er, så er det måske ligegyldigt, hvem der spiller 9´er :)

Mit bud er, at Tchamche og Borgere skal kæmpe om at være førstereserver til en ny 9´er, og så må Serra sendes videre eller samle enkelte minutter op.

Jeg er også meget bekymret for, om Tingager kan ho led til fuld tid til to kampe mere på en uge. Med AJ ude er der vel kun Camara tilbage, der kan spille CB. Og jeg synes knap nok, at han er klar til indhop. Det så man også i går - men han har stort potentiale. Så det er altså ikke bashing, men blot tålmodighed.

JP er jo ikke kold, han har bare ikke andre at sætte ind. Men derfra er det selvfølgelig stærkt trænerarbejde, at talenter føler tillid og tro på egne evner.

Men ja, klubben er ultratynd og CV får mere og mere travlt. Jeg tror desværre, at vi taber til Lyngby på lørdag. Tror simpelthen ikke, at der er mere i tanken, og vi bliver nødt til at rotere uden reels at have bredden til det. Men jeg er blevet modbevist et par gange.

Håber dog, at han har 1-2 emner klar, hvor der nu kan garanteres europæisk, og der er lidt mere økonomi at gøre godt med.

Uagtet præstationen i går, så tænker jeg ikke helt, at Borgere, Tchamche, Camara og Storch er startere endnu. Men når man ser på Arnstad og Bech på 10´er, så er det måske ligegyldigt, hvem der spiller 9´er :)

Mit bud er, at Tchamche og Borgere skal kæmpe om at være førstereserver til en ny 9´er, og så må Serra sendes videre eller samle enkelte minutter op.
Mit ønske - udover en 9'er - er en rutineret forsvarer, der kan dække alle tre pladser. Så kan vi evt. sende Camara på et lejeophold i 1. division, så han kan blive matchet hårdere fysisk end på U-19.

Mit ønske - udover en 9'er - er en rutineret forsvarer, der kan dække alle tre pladser. Så kan vi evt. sende Camara på et lejeophold i 1. division, så han kan blive matchet hårdere fysisk end på U-19.
Det er ikke fysikken han skal matches på - det er - beslutninger, hurtighed i spillet, han så voldsom nervøs ud i går, og det tror jeg hæmmede hans spil - Callø er vel også snart klar igen?
Enig i et Camara skal på et lejeophold hvor han bliver matchet på højest mulige niveau.

Jeg tror ikke, resultatet i går ændrer en tøddel ved CVs tilgang til vinduet.

Alle ved, at vi mangler en ny startende 9er. Det ved CV naturligvis også godt. CV har har ikke afholdt sig fra at handle, fordi han afventede et gruppespil. Jeg tror, han venter på, at den rigtige mulighed er tilgængelig.

Det samme gælder i forsvaret, hvor der måske mangler en starter på HCB (afhængigt af, hvordan man ser Callø) og nogle rotationsmuligheder på de to øvrige pladser. Det ændrer kvalifikationen til et ligaspil ikke væsentlig på, behovet var der også, inden vi kvalificerede os. Også her tror jeg, CV lurerpasser for at maksimere den kvalitet, vi kan hente.

Og man må sige, at det virker for CV. Halvdelen af forum har været stærkt kritiske ift. vinduet (hvilket er helt fair), men nu er vi altså kvalificeret til europæisk gruppespil, og vi lever stadig i CL. CVs hånd blev lige væsentligt bedre efter i går.

Kampen i går gav også en masse positive svar - såvidt, jeg kan læse mig til (så ikke kampen).

Hedenstad virker til at være rigeligt kapabel. Det lugter af en ny førstekeeper.

JJ er klar til at spille central midt. Det lugter af, at ARNE er tilbage på 10eren for bestandigt.

Borgere kan sagtens spille 9er på niveau med Bech. Og SB var en god indskifter. Det lugter af, at Bech er tilbage på 10eren for bestandigt.

Storch ligner en spiller, der godt kan bidrage i SL.

I går manglede Links, JA og Yakob, som nok alle snart kommer tilbage.

Jeg har tiltro til, at truppen er fint bred til, at CV kan afvente de rigtige muligheder.

Det er ikke fysikken han skal matches på - det er - beslutninger, hurtighed i spillet, han så voldsom nervøs ud i går, og det tror jeg hæmmede hans spil - Callø er vel også snart klar igen?
Enig i et Camara skal på et lejeophold hvor han bliver matchet på højest mulige niveau.
Jeg tænker han bliver tvunget til at skærpe de andre ting, når han bliver matchet på fysikken. I U-19 kan han nok redde alt for meget på sin fysik, så han ikke behøver være så skarp på de andre ting. Lidt som Bisseck til sidst, hvor han kunne dominere på 80% indsats og derfor lavede nogle nemme fejl (som han så ryddede op efter fordi han var så overlegen).

Ikke helt sådan, jeg læser den her artikel https://campo.dk/2026/07/30/cv-skal-handle-i-dag-afgoerende-agf-deadline-ved-midnat/

Hvis ikke vi lander en spiller i dag, så står vi med samme trup til de næste kampe. Men altså en forstærkning vil også pynte til Superligaen.
Det står faktisk i den artikel du linker:

Dog kan man lave to ændringer på A-listen op til klokken 23:59 dagen før kampen, hvilket giver 'CV' lidt mere arbejdsro.

Kampen i går gav også en masse positive svar - såvidt, jeg kan læse mig til (så ikke kampen).

Hedenstad virker til at være rigeligt kapabel. Det lugter af en ny førstekeeper.

JJ er klar til at spille central midt. Det lugter af, at ARNE er tilbage på 10eren for bestandigt.

Borgere kan sagtens spille 9er på niveau med Bech. Og SB var en god indskifter. Det lugter af, at Bech er tilbage på 10eren for bestandigt.

Storch ligner en spiller, der godt kan bidrage i SL.

I går manglede Links, JA og Yakob, som nok alle snart kommer tilbage.

Jeg har tiltro til, at truppen er fint bred til, at CV kan afvente de rigtige muligheder.
Jeg mener du er lidt for positiv i din konklusion.

Hedenstad viste lovende takter, men jeg er ikke sikker på den er afgjort endnu. Han var ikke helt overbevisende med fødderne, og gav et par unødige returbolde på farlige steder, frem for at slå dem mod siden. Det er en hård vurdering, men han er oppe mod hård modstand.

Bogere presser ivrigt, men er ikke en superligaangriber endnu. Det lugter bestemt af man kommer til at spille med en rigtig angriber herfra, men dem AGF råder over, er ikke på niveau. Tchamche havde gode aktioner på lange bolde, men mod uforberedt forsvar - og det gølder for Bogere, Tchamche, Storch og Camara, at Lech ikke anede hvem de var og derfor ikke havde en specifik gameplan mod dem. Den game får man ikke fra Lyngby eller nogen anden i suppen. Og der sidder nok også et par analytikere hos de europæiske modstandere.

Jønsson var klasse og han er oplagt fast mand på midten.

Storch så fin ud. Jeg vil mene han er værd at teste af igen, men vil endnu ikke se ham som klar til at indgå i rotationen. Camara overlevede, men bliver et issue på VCB.

Man kan måske afvente nogle forstærkninger for at se hvad Storch kan. Men hvis det koster overbelastningsskader til Kahl, Tingager og/eller Bech, er det dyrt købt ventetid.

Målet er ikke bare at give en masse spilletid til en masse unge. Det er også at forfølge CL-chancen indædt og at placere AGF bedst muligt ift gruppespil igen om et år.

Man har Callø, JJA, JA og Storch til HCB. Det er ikke ideelt. Dels er Storch 4. Valg og bør af den grund ikke få mange flere kampe og dels er man usikker på niveauet i dem der ligger foran.

Latest posts

Back