New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 487K
Emmery er på ingen måder klar til landsholdet.

Han har et udemærket potentiale, men han er stadig meget rå og skal slibes på flere ledder og kanter, inden han er klar.
Jeg synes "udemærket potentiale" er en god jysk underdrivelse. Det er meget sjældent vi i superligaen ser spillere spadsere så nemt forbi sine modstandere, som Emmery gør. Især med dansk pas. Den sidste var vel Gustav Isaksen (som også var ekstremt målfarlig), så jeg synes det er naturligt, hvis landstræneren allerede nu interesserer sig for ham. Og ift. det aktuelle landshold, så har vi vel ikke rigtigt nogle af den type til venstre fløj, medmindre Daramy får gang i sin karriere igen.

Emmery - han er ikke klar endnu, men han har helt klart potentialet
Altså, hvis han kom med til en landsholdssamling og fik lov at spille rendyrket kant, uden alt for meget defensivt ansvar, så kan jeg ikke se, hvorfor han ikke skulle være klar.
Det jeg så ham lave mod Poznan - i knægtens allerførste europæiske kamp, mod forsvarsspillere der vel nok lige er en my bedre, end hvad han har været vant til... hold nu kæft. Hans første dribling vælger han at skubbe bolden bag om sit støtteben, ned mod baglinjen, og så ellers bare løbe fra sin modstander.

Åh jo, på den offensive del er han i dén grad klar til at få landsholdsminutter. Ikke starter, men minutter. Defensivt? Nope!

Emmery er den bedste dribler siden Brian Laudrup i DK, der ikke nogen i nærheden af ham. Jeg har tit tænkt at det er den slags talent der skal tidligt på landsholdet.. Og der er et vacuum nu og der skal bygges nyt op..

Ikke, at det skal være en diskussion af drible kompetencer, men der render nu en Olti rundt i Sønderjyske i samme alder med de samme egenskaber, som samtidig er begyndt at have et slutprodukt… Jeg håber godt nok ikke, at han ender i Brøndby…

Ikke, at det skal være en diskussion af drible kompetencer, men der render nu en Olti rundt i Sønderjyske i samme alder med de samme egenskaber, som samtidig er begyndt at have et slutprodukt… Jeg håber godt nok ikke, at han ender i Brøndby…
Jeg tror heldigvis han er blevet for dyr for BIF. Og er måske lidt mere en mellemrumsspiller end Emmery. Nok mere en 10'er i vores system.

Jeg havde foretrukket Olti frem for Anderson, men det er ikke sikkert at det overhovedet havde været muligt. Jeg havde gerne betalt 15-20 mio mere for ham. Men måske SE forventer 50+. Et virkeligt lækkert talent med relativ stor erfaring allerede.

Det er desværre lidt for fornuftigt af Brøndby fremfor diverse lykkeriddere, de tidligere har hentet. Jeg håber Hyseni bliver i Sønderjyske, og så skifter til udlandet, når han vil videre (med mindre han ser lyset i Aarhus, når vi sælger Arnstad engang).
Ja, det er irriterende rationelt. Deres nye sportsdirektør skulle også være både flink og fornuftig.

Men lad os se hvad der sker, hvis projektet får en tung start og de ligger og danser omkring top 6 når vi nærmer os vinterpausen. Så kan det godt være ledelsen mister tålmodigheden med den rationelle tilgang.

Latest posts

Back