New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 440K
Transfervindue Sommer 2026
Det er altid en svær øvelse. Alle i FCM var lykkelige over, at slippe af med Dalsgaard. To år senere var han dansk mester og månedens spiller de sidste to måneder.

Men han har ikke slået til i FCM, måske han kan et andet sted
Dalsgaard spillede trods alt meget I sin sidste sæson.

Uhre har været voldsomt undervældende og overraskende dårlig fysisk form. Uhre er i sin nuværende forfatning meget langt fra at kunne forstærke AGF.

Det er entydigt nej tak I min bog. Måske Uhre kan finde et fint niveau igen over de næste 6-12 måneder, men risikoen for flop er alt for stor.

Last edited:
Dalsgaard spillede trods alt meget I sin sidste sæson.

Uhre har været voldsomt undervældende og overraskende dårlig fysisk form. Uhre er i sin nuværende forfatning meget langt fra at kunne forstærke AGF.

Det er entydigt nej tak I min bog. Måske Uhre kan finde et fint niveau igen over de næste 6-12 måneder, men risikoen for flop er alt for stor.
Uhre blev dog også alvorligt skadet. Men min kommentar er mere, at blot fordi man ikke slår til ét sted, så er karrieren ikke forbi.

Se blot Tobias Anker, Jacob Trenskow m.fl.

Uhre blev dog også alvorligt skadet. Men min kommentar er mere, at blot fordi man ikke slår til ét sted, så er karrieren ikke forbi.

Se blot Tobias Anker
Uhre var ringe inden sin skade. Havde dårligt luft til 45 min.

Og nej Uhre behøver ikke være færdig, men i min bog er det slet ikke et sats, som vi bør tage. Så vil jeg næsten hellere satse på Serra og Bogere.

Uhre var ringe inden sin skade. Havde dårligt luft til 45 min.

Og nej Uhre behøver ikke være færdig, men i min bog er det slet ikke et sats, som vi bør tage. Så vil jeg næsten hellere satse på Serra og Bogere.
Helt enig, og specielt med Bogere. Mht Serrs så tror jeg de er omtrent lige dårlige. Men et af JPs argumenter for at benytte Bech på en 9’er er, at vi skal hvile mere i et lavt pres, og så skal vores 9’er kun løbe i bagrum (hvilket Paddy ikke kunne), og der tror jeg trods alt Uhre er bedre end Serra

Se blot Tobias Anker, Jacob Trenskow m.fl.
Forskellen på Uhre og de to andre er dog også nogle år. Den generelle kommentar er selvfølgelig korrekt, men Uhre skal kunne gå direkte ind og være en profil for at det giver mening, med en yngre spiller kan man håbe på at det er godt nu og rigtig godt senere. Alene det at Uhre nok vil være rusten i efteråret gør ham uinteressant synes jeg.

Last edited:
Forskellen på Uhre og de to andre er dog også nogle år. Den generelle kommentar er selvfølgelig korrekt, men Uhre skal kunne gå direkte ind og være en profil for at det giver mening, med en yngre spiller kan man håbe på at det er godt nu og rigtig godt senere. Alene det at Uhre nok vil være rusten i efteråret gør ham uinteressant synes jeg.
Bare så det er helt klart. Jeg taler ikke om, at Uhre skal til AGF, blot at man ikke melde ham færdig som 31 årig fordi han ikke slår til i FCM.

Dalsgaard lod sig skifte ud af FCMs guldkamp (da vi slog Brøndby) ved halvleg fordi han ikke havde mere i sig, som 34 årig. Der meldte mange ham færdig, og mange herinde kunne ikke se fidusen i et køb

Der er mange faktorer til succes, og manglende succes i én klub er ikke ensbetydende med manglende succes i andre

Det giver mig altså stadig lidt sure opstød at vi gav 10-11 millioner for Jonas Jensen-abbew

Jeg synes generelt bare, at det har været et underligt forløb med ham. Det virker til, at både JP og UR har set lidt lys i ham, men nærmest hver gang han har fået chancen, har han været tæt på at være målforærende. Ham må nok gøre det godt til træning, men måske presset gør, at han laver fejl.

Jeg synes generelt bare, at det har været et underligt forløb med ham. Det virker til, at både JP og UR har set lidt lys i ham, men nærmest hver gang han har fået chancen, har han været tæt på at være målforærende. Ham må nok gøre det godt til træning, men måske presset gør, at han laver fejl.
Jeg synes dog det er ved at være længe siden han har begået fejl, der resulterede i mål, så måske er det noget han er ved at have styr på? 🤞

Jeg synes dog det er ved at være længe siden han har begået fejl, der resulterede i mål, så måske er det noget han er ved at have styr på? 🤞
Fx fik han af mange herinde skylden for Kahls dårlige opdækning mod FCM. Der er en tendens til at folk ser det, de vil se og dermed fastholder er narrativ om en spiller

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor mange gange man læste det samme om Kahl herinde
Jeg mener ikke at det en god investering at bruge budget omkring top 5 dyreste spiller vi nogensinde har hentet, som ikke har præsteret eller været en faktor I 2 år. Vi brugte Kahl kontinuerligt gennem alle sæsonerne og mener ikke det kan sammenlignes.

Det er altid en svær øvelse. Alle i FCM var lykkelige over, at slippe af med Dalsgaard. To år senere var han dansk mester og månedens spiller de sidste to måneder.

Men han har ikke slået til i FCM, måske han kan et andet sted
Har Uhre ikke bare været skadet/ude af form hele tiden siden han kom til FCM? Jeg synes egentlig ikke, at det handler om niveau, men hvis det gør, så skal han da bare hæve sin fede hyre i FCM de næste år.

Jeg mener ikke at det en god investering at bruge budget omkring top 5 dyreste spiller vi nogensinde har hentet, som ikke har præsteret eller været en faktor I 2 år. Vi brugte Kahl kontinuerligt gennem alle sæsonerne og mener ikke det kan sammenlignes.
Det sjove er jo at AJ blev købt til at spille den venstre stopper. Det kunne han så slet ikke finde ud af. Jeg synes generelt AGF har gjort meget for at han ikke får et gennembrud

Synes også han blev markant bedre som foråret skred frem. Og ved ikke om man kan forvente meget højere niveau af et 4./5. valg som samtidig virker til at trives og være vellidt i truppen.

Latest posts

Back