New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 396K
Transfervindue Sommer 2026
Last edited:
Hvorfor var vi ikke med her, i forhold til en backup i venstre side af forsvaret?

Fandme stærkt. Ikke mere end 6 år siden at det kun var cheftræneren i Aarhus Fremad der var på fuldtidsløn. Fremragende hvad der sker på risvangen! Udover at deres hjemmebane kampe kommer til at være i Silkeborg under renoveringen i den kommende tid.
Dog lækkert at de så lige slog Silkeborg 1-0 i en træningskamp i dag 😅

Fandme stærkt. Ikke mere 6 år siden at det kun var cheftræneren i Aarhus Fremad der var på fuldtidsløn. Fremragende hvad der sker på risvangen! Udover at deres hjemmebane kampe kommer til at være i Silkeborg under renoveringen i den kommende tid.
Dog lækkert at de så lige slog Silkeborg 1-0 i en træningskamp i dag 😅
Jeg overvejer altså også at få mig en ny side chick ved siden af AGF 💪🏻

Last edited:
Jeg overvejer altså også at få mig en ny side chick ved siden af AGF 💪🏻
Jeg er personligt blevet fan og set en del kampe de sidste to år. Jeg har åbenbart stadig en trang til at holde med en "underdog" engang imellem.
Er håndtag fadøl til 150kr.. jeg blev forelsket ved førsteblik 🥰

Rigtigt gode nyheder i dag med både Emmery og Carstensen.
Men det ærgrer mig stadig, at vi ikke er på plads til CL kval på to centrale pladser.
På hcb er Callø simpelthen ikke klar til at være førstevalg. Det så man selv under Motherwell kampen, som var et svækket europæisk hold. Ikke rimeligt at han skal fylde hullet efter Beijmo fra dag et efter en sæson hos Fremad. Troede Jønsson kunne være løsningen, men det er åbenbart ikke planen.
Bech er jo heller ikke 1. valget til 9’er positionen, så her små 14 dage før den måske vigtigste kamp i årtier er hullerne åbenlyse. Desværre. For resten af holdet begynder virkelig at tegne sig på bedste vis.

Der er kommet 2 ind der kan spille beijmo's plads, han er erstattet
Selv Jønsson har sagt at der er 7 bedre forsvarsspillere end ham selv i truppen. Vil du virkelig gerne have ham i forsvaret, når han ikke engang selv synes han er en god forsvarsspiller og han ikke har spillet positionen i 10 år? 10 år er satme lang tid uden erfaring fra positionen.

En midtbanespiller og et talent fra 1. Division er i mine øjne langt fra en erstatning for Beijmo. Jeg håber virkelig CV og JP deler den mening :)

Spillere skifter klubber hele tiden, og ikke altid i skridt der nødvendigvis er op af stigen. Der er intet odiøst i, at tro et skifte fra Malmø til AGF for en norsk spiller kan komme på tale. Vel og mærket en spiller der næppe kommer på landsholdet igen qua den konkurrence han er oppe imod. Hvis Malmø accepterer et bud fra AGF, så tror jeg også han er til at tale med. Men det er nok Malmøs krav der er de sværeste her. Vil jeg tro.
Jeg mener, at det er usædvanligt at forvente, at Malmøs profiler skifter til AGF.

Det kan ske, men det er ikke et oplagt scenarie som I præsenterer det. Hvorfor skulle det være oplagt for en profil i en stor og rig svensk klub, der har lavet 8 mål i 11 Allsvenskankampe at skifte til AGF? Selv hvis AGF kan give prisen, vil der komme bud fra andre mere attraktive klubber.

Det er mere ønsketænkning end realisme i min bog.

Selv Jønsson har sagt at der er 7 bedre forsvarsspillere end ham selv i truppen. Vil du virkelig gerne have ham i forsvaret, når han ikke engang selv synes han er en god forsvarsspiller og han ikke har spillet positionen i 10 år? 10 år er satme lang tid uden erfaring fra positionen.
Ikke desto mindre viste han suverænt spil og overblik på HCB den halve time han spillede pladsen mod Motherwell. Jeg tænker at han kommer til at spille den mod Poznan og alternativet for ham er jo også at starte på bænken.

Ikke desto mindre viste han suverænt spil og overblik på HCB den halve time han spillede pladsen mod Motherwell. Jeg tænker at han kommer til at spille den mod Poznan og alternativet for ham er jo også at starte på bænken.
Der findes ikke et scenarie pt hvor JJ ikke starter inde mod Poznan.
Callø ud med knops og Polle er også ude.
Er også ret overbevist om at JJ bliver tilføjet til anfører gruppen.

Jeg mener, at det er usædvanligt at forvente, at Malmøs profiler skifter til AGF.

Det kan ske, men det er ikke et oplagt scenarie som I præsenterer det. Hvorfor skulle det være oplagt for en profil i en stor og rig svensk klub, der har lavet 8 mål i 11 Allsvenskankampe at skifte til AGF? Selv hvis AGF kan give prisen, vil der komme bud fra andre mere attraktive klubber.

Det er mere ønsketænkning end realisme i min bog.
Men de bud fra mere attraktive klubber er udeblevet i de 2,5 år han har været der. Og han har allerede været i Rusland og Italien så det er ikke givet at der kommer større klubber og banker på. Nu kigger de efter spillere i Alsvenskan der er yngre end ham. Superligaen er et skridt op og i denne sæson er der europæisk fodbold i Aarhus. Det er der ihvertfald ikke de næste 12 måneder i Malmø. Men når alt det er sagt, så tror jeg ikke cv kigger hans vej.

Blev forsvarskæden overhovedet testet i kampen?
Nærmest ikke, og det var derfor også særligt ærgerligt, at Callø smed flere bolde til modstanderne i den situation. Han lod sig overrumple af modstandernes hurtighed og spillede bolden for langsomt fremad. Og den slags kommer forhåbentlig med erfaringen, men det er jo ikke i første CL kval om mindre end 14 dage det kommer.

Latest posts

Back