New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 729K
Pas. Aner ikke hvordan de er besat - eller hvilken type han (altså om han overhovedet passer til vores spillestil).
Det sker jeg heller. Jeg bemærker bare at det er en spiller fra "vores baghave", som spiller en position, hvor vi måske også kigger, som åbenbart kan bruges af de svenske mestre. Men det er klart at der er et stykke fra at spille klassisk VB til at kunne bruges i Superligaen, som enten VCB eller wingback.

Indenfor de seneste 10-15 år er Malmø lysår foran AGF.

Ud fra samme logik kan man også argumentere for at ingen spillere ville vælge FCM eller FCK fremfor AGF.
Spillere skifter klubber hele tiden, og ikke altid i skridt der nødvendigvis er op af stigen. Der er intet odiøst i, at tro et skifte fra Malmø til AGF for en norsk spiller kan komme på tale. Vel og mærket en spiller der næppe kommer på landsholdet igen qua den konkurrence han er oppe imod. Hvis Malmø accepterer et bud fra AGF, så tror jeg også han er til at tale med. Men det er nok Malmøs krav der er de sværeste her. Vil jeg tro.

Nu har CV, gjort hvad han kunne for at bibeholde så meget kontinuitet som muligt, det kan jeg ikke sætte en finger på men nu skal truppen styrkes med nyt blod.

En 9er er stadig imo et must, det står jeg stejlt på.
En central CB vil heller ikke gøre mig noget.

Udover det må afgøres af om der sælges, hvad CV bør. Det optimale vil være at sælge Bech der har 2 år tilbage af kontrakten og så er der Links hængepartiet mens vi nok vil se Arnstad rygter i hele det resterende vindue.
Det er de 3 mest oplagte kandidater til et salg.
Emmery skal nok hellr ikke spille alt for godt fra sæsonstart og resten af vinduet før interesserede klubber vil komme på banen.

Altså jeg kan snart ikke følge med i at opdatere købs og forlængelse listen med det tempo, CV har gang i. Sig mig, jeg troede manden var langsom...
Jeg synes hans omdømme er håbløst med den ejerkreds han har arbejdet under. Jeg er faktisk ikke sikker på hvordan Jan Bech får sit tøj på om morgenen

Fedt at få RC endeligt på plads. Synes virkelig han er høj klasse på HWB med et godt offensivt output. Han har 5 mål og 3 assist på 30 kampe for AGF, det er en målinvolvering per 3,75 kamp. Til sammenligning har Beijmo haft en målinvolvering for hver 4,5 kamp, i de kampe han har haft på wingbacken for AGF (ifølge transfermarkt).

Med RC og Jacob Andersen er vi på plads på HWB.

Opdaterer du den og hvor er den henne?

Den er pinnet men eftersom jeg redigerer opslaget kommer den ikke frem som nye indlæg.

Der står efterhånden 2030 på mange kontrakter, og også 2029 på nogle stykker. Fantastisk at vi nærmer os en situation, hvor vi ikke skal frygte spillerflugt på grund af kontraktudløb.

Yakob er vel den eneste stamspiller, som risikerer at ryge gratis, og så skal Bech væk senest til vinter. Men ellers er resten af stammen vel bundet godt og grundigt minus Hansen, som jeg kun er glad for er på korte kontrakter.

Last edited:
Ikke i tvivl om det ene ekstra år til Emmery er for at give mere ro på i forhold til han skal sælges men planen er nok indenfor maks 2 sæsoner, også vigtig signal til talenterne, at du bliver belønnet med en højere løn, hvis du griber chancen.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, CV og ledelsen har lagt en plan, hvor frikøb og forlængelser er prioriteret først, det er sket nu.

Latest posts

Back