Jeg er i øvrigt ikke så stor tilhænger af hente en spiller I League 1. Men hvis man absolut vil have en ung brandvarm 9'er er det fra det niveau.
Jeg kan ikke finde ud af det. Da JP nævnte noget med ikke bare at hente en man fortrød til november, kunne det godt være ham her, der var den specifikke case.
Omvendt er der noget med at finde en, der har de rigtige værktøjer og forudsætninger og så forløse ham.
Et par overvejelser.
Kunne man forestille sig at hente en fyr som ham her, og så måske bringe en mere ind, når der står gruppespil på menuen? Så ryger Serra, Gyamfi og Badji, mens Bech sælges. Man har de to + Bogere. Godt sportsligt, men presset for Bogere.
Kan man forestille sig en trio med ham her, Serra og Bogere? Jeg kan ikke forestille mig man tør basere sig på Serra. Hvis man beholder Bech, kan han spiller både 10'er (primært) og være gardering på 9'er. Ikke optimalt, men gode muligheder for Bogere.
Jeg blev presset over det citat der sagde han er god som 2. Angriber, men ikke som ene mand. Det gav deja vu til dengang vi partout skulle være glade for at have købt en dyr angriber som gardering for PM, der ikke kunne fungere som PM. Så skulle han spille den vævre angriber, men var ikke god nok der heller - det er sjovt nok andre egenskaber der vægtes der. I det mindste var der to angribere dengang, i dag er der kun én angriber på banen.
Alt i alt er jeg positiv, men det er en cirkulær reference: jeg er glad hvis CV og JP finder en angriber de tror nok på til at købe. Også selvom jeg ikke er blæst bagover af cv'er. Men jeg tror på at deres tro på er tro-værdig