Transfervindue Sommer 2026
Men for hver spiller de henter, som udvikler sig flot, har de hentet tre andre som er fusere. Dem hører vi bare aldrig rigtigt om. Medmindre det som i denne sæson kun er fusere, som det var tilfældet for Randers. Vi skal gerne være et sted, hvor der ikke skal gambles så meget med 1. angriber pladsen.Og alt det, beviser egentlig bare, at selvom stats siger, det er fornuftigt, så kan virkeligheden vise sig anderledes.
Når folk skriver, at ham canadieren er en klassisk Randers/Silkeborg signing, så får jeg lidt ticks... hvor tit har vi ikke set begge de klubber hente ukendte no-names, der så leverer virkelig flot? Det er på tide, AGF laver den slags manøvrer også; henter en ukendt spiller, der ikke for alvor har bevist sig på superliganiveau, men som har de fysiske og tekniske forudsætninger for at blive superligaspiller.
Jeg ved ikke om ham her er sådan én. Men som jeg læser det, så har han i Plymouth vist en imponerende indlæringskurve, han sparker godt med begge ben og har en fornuftig størrelse. Hvis han har lidt fart også, så begynder det at ligne, at han kan - KAN - være et sats værd. Alt afhænger af prisen og hvad der ellers er tilgængeligt, eller hvad vi har begrundet håb om BLIVER tilgængeligt.