Transfervindue Sommer 2026
Hvis man har set U19 ville man vide at han blev skadet i slutningen af sæsonen. Han har ikke mistet sin plads. Han er blandt de bedste midtbanespillere i U19 ligaen til at drive bolden. Jeg skriver ikke at han skal starte nu. Vi har Arnstad, Bech, Jørgensen, Kristjansson, Tchamche, James og måske endda Gyamfi pt.Det er jeg - omvendt - ikke enig i, det ene udelukker jo ikke det andet. Fuglsang kan jo bruge denne sæson på at vinde sin startplads tilbage på U19, og når Arnstad er solgt næste sæson, så kan han kæmpe med Cheriff.
At smide Fuglsang ind nu, det virker ikke ambitiøst nok må jeg indrømme
Jeg kan ikke se et behov i AGF pt. for en 10er med de "kvaliteter" eller mangel på samme som Mohamed Cherif har som 10er.