New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 296K
I mit uvidende hoved skal
Links koste minimum 40 mil
Bech koste minimum 50 mil
Arnstad koste minimum 60 mil

Vi skal i hvert fald sælge til de priser. Og vi kan håbe at vi kommer der opad ved at trække t tiden lidt.

Når man er en klub der overperformer og har introduceret talentfokus er det sværere at få spillere til at acceptere de skal blive, end hvis man leverer solidt, med høje lønninger og sportslige resultater.

Når man er en klub der overperformer og tillige er blevet mestre, er man virkelig også attraktiv. Jeg er ret sikker på at CV får tilbudt spillere i hobevis i disse uger og jeg husker også CVs svar tidligere i foråret på spørgsmålet om at vi kan miste en del spillere denne sommer - at det ikke bare er en udfordring, det er også en mulighed for at udvikle truppen.

Ikke hvis man som der bliver argumenteret for at Bech skal ind og være 9’er ved siden af en anden 9’er. Så er vi en mere offensivt

Tja, det var ment som nu, hvor jeg ser gam mere i feltet end Arnstad modsat. Altså en indvendig angriber... og då Arnstad som en playmaker med bredt udgangspunkt punkt.

Jeg ser offensiven i dag sådan i angreb

---------PM---------
--------------TB-----
GL---KA-------RC
------KY-----MK---

I i det jeg foreslår

--------JS--------
FE--------TB----
------KA------RC
----KY-----MK--

Selvfølelse meget karikeret

Tja, det var ment som nu, hvor jeg ser gam mere i feltet end Arnstad modsat. Altså en indvendig angriber... og då Arnstad som en playmaker med bredt udgangspunkt punkt.

Jeg ser offensiven i dag sådan i angreb

---------PM---------
--------------TB-----
GL---KA-------RC
------KY-----MK---

I i det jeg foreslår

--------JS--------
FE--------TB----
------KA------RC
----KY-----MK--

Selvfølelse meget karikeret
Men altså, som jeg hører/læser det. Så ønsker du 4 ud af de 5 forreste skal have samme position som nu. Faktisk 5 ud af 5 hvis Emmery spillede venstre wingback.

For at komme til det, så vil du have hele vores bagkæde skal laves om. At Tingager og Kahl skal spille positioner de er dårligere i. Ligeledes Callø hvis det er ham der starter.

Det synes jeg virker lidt voldsomt

Men altså, som jeg hører/læser det. Så ønsker du 4 ud af de 5 forreste skal have samme position som nu. Faktisk 5 ud af 5 hvis Emmery spillede venstre wingback.

For at komme til det, så vil du have hele vores bagkæde skal laves om. At Tingager og Kahl skal spille positioner de er dårligere i. Ligeledes Callø hvis det er ham der starter.

Det synes jeg virker lidt voldsomt

Men min pointe er jo netop modsat.. at det netop ikke er ret meget ændret, kun udgangspunktet for Emmery/Links, som så selvfølgelig skal kompenseres defensiv ved at 6/8eren i den side skal være opmærksom lidt mere.. hele højresiden vil være den samme i min tanke :)
Reelt kun små justeringer i venstre udgangspunktet - som så spiller ind i det jeg personligt mener, og det jeg tolker på JP, at tal er lidt mindre vigtigt. (Ikke 100% ligegyldigt) men det handler om hvordan udtrykket er.

I øvrigt tak for at like indlæg du er uenig i, i en diskussion - det er faktisk god stil, og viser du gerne vil i dialog.

Last edited:
Men min pointe er jo netop modsat.. at det netop ikke er ret meget ændret, kun udgangspunktet for Emmery/Links, som så selvfølgelig skal kompenseres defensiv ved at 6/8eren i den side skal være opmærksom lidt mere.. hele højresiden vil være den samme i min tanke :)
Reelt kun små justeringer i venstre udgangspunktet - som så spiller ind i det jeg personligt mener, og det jeg tolker på JP, at tal er lidt mindre vigtigt. (Ikke 100% ligegyldigt) men det handler om hvordan udtrykket er.

I øvrigt tak for at like indlæg du er uenig i, i en diskussion - det er faktisk god stil, og viser du gerne vil i dialog.
Intet problem at like noget man er uenig i, sådan er den meste dialog.

Jeg tror bare Kahl på venstre back og Tingager uden et forspring på et par meters penge bliver dårligere udgaver af sig selv.

Man kan heller ikke spille en 4’er som mand-mand ligesom vi gør i vores 3’er. Så er man tvunget til at forsvarer i zone. Så modstanderens største spiller vil typisk søge f.eks Callø, og ikke Tingager som i en 3’er.

Min største anke mod en ny type bagkæde er mere, at den har bragt fremragende resultater de sidste 4 år. Bl.a en bronze, et mesterskab og en pokalfinale.

Intet problem at like noget man er uenig i, sådan er den meste dialog.

Jeg tror bare Kahl på venstre back og Tingager uden et forspring på et par meters penge bliver dårligere udgaver af sig selv.

Man kan heller ikke spille en 4’er som mand-mand ligesom vi gør i vores 3’er. Så er man tvunget til at forsvarer i zone. Så modstanderens største spiller vil typisk søge f.eks Callø, og ikke Tingager som i en 3’er.

Min største anke mod en ny type bagkæde er mere, at den har bragt fremragende resultater de sidste 4 år. Bl.a en bronze, et mesterskab og en pokalfinale.

Gode pointer... :)

Jeg er også mest fan af deciderede 3 back kæder, og ikke sådan noget skævvræddet noget.. det var mest en illustration af at forskellen måske ikke er så stor.

Latest posts

Back