New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 161K
Ikke at Troels Bech og OBs transfervindue er direkte relevante for os, men jeg tror, at han beskriver nogle vigtige dynamikker, som vi som fans nok må tage højde for, når vi bliver utålmodige for sommerens vindue.

Vi må nok væbne os lidt med tålmodighed og forvente, at sommerens signings først rigtig kommer i gang til efter VM er slut, selvom vi allerede begynder vores Europa turné et par uger efter VM. Alt andet lige tror jeg ikke, at vi skal forvente kæmpe aktivitet, når først VM begynder.
Måske også flere klubber afventer at lavinen ruller, så inden de bestemmer sig for en spiller som Kahl. Det kan måske åbne for en forlængelse af ham, hvis han ikke får de udenlandstilbud, han håber på.

Last edited:
Campos artikler om Lind gør det jo desværre klart, selv som en tungnem type som jeg, at hvis FCN har option/ eksklusivitet frem til 1/7 kan CV jo ikke eksekvere på det før den udløber.

Der har været usikkerhed om Lind. Jeg var forbi min kilde som var lettere rystet over forlydender om Lind foretrækker FCN, der løb aldeles kontra på hans info. Men efter at have gransket yderligere, holder han fast i Lind til AGF.

Som jeg læser dette citat:

Er det især duelspillet, som han har udviklet det seneste år.

- Han har udviklet sig til at være en rigtig dygtig boldspillende forsvarer på det her niveau, som øver sig rigtig meget på sit duelspil. Han skal blive endnu bedre, men når han havner i dueller, er det ikke mange, han taber.

Jeg synes det er et forvirrende citat. Umiddelbart lyder det som om han burde søge alle de dueller han kan i kampene.

Det kan selvfølgelig godt være en hæmsko at ende i dueller når man fører bolden frem, men så er det i hvert fald godt han vinder dem.

Kristoffer Lund har været udlejet til Køln, men de udnytter ikke deres købsoption. Derfor skal han retur til Palermo. Han kunne måske være en mulighed som afløser for Gift Links (eller som supplement til Links).

24 år, venstre back og venstre midt. Hurtig, men skal forventeligt udvikles en del for at nå Links niveau. Har spillet små 2300 Bundesliga minutter i den forgangne sæson. Året forinden spillede han 2000 minutter i Serie B og året inden da 2500 minutter i Serie B.

Han har spillet 14 U-landskampe for Danmark og 7 A-landskampe for USA.

Der har været usikkerhed om Lind. Jeg var forbi min kilde som var lettere rystet over forlydender om Lind foretrækker FCN, der løb aldeles kontra på hans info. Men efter at have gransket yderligere, holder han fast i Lind til AGF.

What, har du en kilde, som fortæller om Lind til AGF. Det er helt gået min næse forbi. Spændende - især i lyset af den anden bruger, som havde en kilde, der fortalte om Lind til FCN. Kan du uddybe en lille bitte smule om din kilde?

Campos artikler om Lind gør det jo desværre klart, selv som en tungnem type som jeg, at hvis FCN har option/ eksklusivitet frem til 1/7 kan CV jo ikke eksekvere på det før den udløber.

Det er på sin vis betryggende for de af os, der har brugt 14 dage siden mesterskabet på at stå op hver dag og håbe på en præsentation af Lind, og som derfor bliver tiltagende frustrerede.

What, har du en kilde, som fortæller om Lind til AGF. Det er helt gået min næse forbi. Spændende - især i lyset af den anden bruger, som havde en kilde, der fortalte om Lind til FCN. Kan du uddybe en lille bitte smule om din kilde?

Nu er folk generelt beskyttende om deres kilder, og det er klogt hvis man gerne vil have flere info. Jeg har ikke været helt så covert, og fx T-Serra @T-Knogle er bekendt med ham også. Han er ikke tæt på Lind, men han har haft sin gang på Farum Park

Det er på sin vis betryggende for de af os, der har brugt 14 dage siden mesterskabet på at stå op hver dag og håbe på en præsentation af Lind, og som derfor bliver tiltagende frustrerede.
Det var en faktor der slog mig, primært fordi Campo serverede den med en forhammer. Men min reaktion var den samme som som din - lettelse ... men også en 'der er fandme længe til!'.

Nu er folk generelt beskyttende om deres kilder, og det er klogt hvis man gerne vil have flere info. Jeg har ikke været helt så covert, og fx T-Serra @T-Knogle er bekendt med ham også. Han er ikke tæt på Lind, men han har haft sin gang på Farum Park

Helt fair. Jeg vil også hellere have flere historier fra kilder end mere viden om, hvem den enkelte kilde er :) Spændende med to kilder fra FCN siden, der fortæller modsatrettede historier. Han ender sgu nok i Malmø ;)

Det var en faktor der slog mig, primært fordi Campo serverede den med en forhammer. Men min reaktion var den samme som som din - lettelse ... men også en 'der er fandme længe til!'.

Enig. Der er godt nok længe til. Det er som om, jeg hungrer ekstra efter en transfer eller fem ovenpå denne sæson. Jeg har simpelthen været vant til en syv-otte dopamin kicks fra AGF hver eneste uge. Nu er der bare tomhed. Det er svært at erstatte, og Vingegaard har det for nemt i Giroen til, at det for alvor gør noget for mig.

Fuck hvor vildt hvis Kahl forlænger?! Han er helt unik på suppeniveau, vil jeg mene. Stabil og solid defensivt, bevares, den del er bestået (og efterhånden lidt til) men hans bolde frem i banen og hans evne til at trække den forbi førstepresset er simpelthen den slags, der muliggør at banen åbner sig for os, at vi får ro på spillet, lykkes med fase 1 - kort sagt at vi spiller så fucking lækkert, som vi har gjort i hele vores mesterskabssæson. Ej shit den er vigtig, hvis den går hjem!!

Fuck hvor vildt hvis Kahl forlænger?! Han er helt unik på suppeniveau, vil jeg mene. Stabil og solid defensivt, bevares, den del er bestået (og efterhånden lidt til) men hans bolde frem i banen og hans evne til at trække den forbi førstepresset er simpelthen den slags, der muliggør at banen åbner sig for os, at vi får ro på spillet, lykkes med fase 1 - kort sagt at vi spiller så fucking lækkert, som vi har gjort i hele vores mesterskabssæson. Ej shit den er vigtig, hvis den går hjem!!
Enig! Får nærmest helt tyndskid ved tanken om en forlængelse (altså på den gode måde - hvis en sådan findes🤷‍♂️)

Der kom mit dopaminkick!

Det er altså tidligt, vi skal rejse den statue af CV :love:
  • Ansættelse af verdens bedste træner - tjek
  • Sælger MEM til overpris og erstatter ham med en bedre spiller internt - tjek
  • Henter fantastiske tilgange - tjek
  • Vinder mesterskabet i overlegen stil i sin første sæson som chef - tjek
  • Forlænger - tilsyneladende - med Kahlen - tjek
Jeg var engang virkeligt lunken over for ansættelsen af CV. Og jeg kan virkeligt godt lide Bjørneby og hans indsats. Men jeg tror aldrig, jeg har taget så stor fejl i mit liv.

Hvis jeg kun måtte vælge og forlænge med én af Beijmo og Kahl....så havde jeg valgt Kahl (Har vidner på, at det også var min holdning INDEN han skiftede til FCK ;-) )

Jeg er nok ikke helt med på ideen om, at Kahl nødvendigvis er "vigtigere" end Beijmo, men det vil hjælpe meget på CV's arbejde og holdets kontinuitet, hvis Kahl forlænger.

Kahl har vist, at han fungerer som venstrestopper i systemet, vi skal kun skifte én ud af tre i forsvaret (antager Tingager igen ville komme foran Dalsgaard i næste sæson) og behovet for en venstrebenet stopper er mindre akut.

Jeg tror dog ærlig talt ikke, at Farzam ved ret meget om situationen. Det er en ret let påstand at komme med, da Kahl naturligvis har fået tilbud fra AGF. Lad os håbe, at det er korrekt.

Hvis jeg kun måtte vælge og forlænge med én af Beijmo og Kahl....så havde jeg valgt Kahl (Har vidner på, at det også var min holdning INDEN han skiftede til FCK ;-) )
Ja, ditto….en stabil venstrebensspiller er sværere at få end en tilsvarende højre🤞🤞🤞
Men jeg er max på 50/50 ift om en forlængelse lykkes….frygter det ikke lykkes

Latest posts

Back