New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 158K
Ikke at Troels Bech og OBs transfervindue er direkte relevante for os, men jeg tror, at han beskriver nogle vigtige dynamikker, som vi som fans nok må tage højde for, når vi bliver utålmodige for sommerens vindue.

Vi må nok væbne os lidt med tålmodighed og forvente, at sommerens signings først rigtig kommer i gang til efter VM er slut, selvom vi allerede begynder vores Europa turné et par uger efter VM. Alt andet lige tror jeg ikke, at vi skal forvente kæmpe aktivitet, når først VM begynder.
Måske også flere klubber afventer at lavinen ruller, så inden de bestemmer sig for en spiller som Kahl. Det kan måske åbne for en forlængelse af ham, hvis han ikke får de udenlandstilbud, han håber på.

Last edited:
Campos artikler om Lind gør det jo desværre klart, selv som en tungnem type som jeg, at hvis FCN har option/ eksklusivitet frem til 1/7 kan CV jo ikke eksekvere på det før den udløber.

Der har været usikkerhed om Lind. Jeg var forbi min kilde som var lettere rystet over forlydender om Lind foretrækker FCN, der løb aldeles kontra på hans info. Men efter at have gransket yderligere, holder han fast i Lind til AGF.

Som jeg læser dette citat:

Er det især duelspillet, som han har udviklet det seneste år.

- Han har udviklet sig til at være en rigtig dygtig boldspillende forsvarer på det her niveau, som øver sig rigtig meget på sit duelspil. Han skal blive endnu bedre, men når han havner i dueller, er det ikke mange, han taber.

Jeg synes det er et forvirrende citat. Umiddelbart lyder det som om han burde søge alle de dueller han kan i kampene.

Det kan selvfølgelig godt være en hæmsko at ende i dueller når man fører bolden frem, men så er det i hvert fald godt han vinder dem.

Latest posts

Back