New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 157K
Transfervindue Sommer 2026
På papiret jo.

Men Yakob kan blive solgt og Polle + Solbakken er ikke så sikre kort, som de kunne være, men jeg tænker dog uanset, at AGF ser sommervinduet og den europæiske kampagne an ifht. behovene.

Men det var også Papiret jeg lavede mit ark ud fra, som jeg vurderede snakken startede ud fra :)

Solbakken, Knudsen, Poulsen, Yakob, Haugstrup og Hamza ville jeg mene var nok..

Klart at et salg eller en "fodbold invalid" status, gør der skal hentes erstatning. Men man er vel nød til at arbejde ud fra papiret :)

CV må gerne snart smide en lille transfer luns ud til os:)

Tænker der er 2 perioder. Før og efter transfer deadline. I perioden op til deadline er der halvanden sindssygt vigtige måned, hvor der er brug for mange spillere og et sammenspillet hold. Tænker vi holder sammen på alle dem vi kan indtil slutningen af August.

Yakob tror jeg ikke på vi beholder når vinduet lukkes. Tror også vi sælger Bech eller Arnstad. Links kan også let ryge.

Jokeren er jo hvis vi eksempelvis går i Europa League. Så kan man godt se for sig at det er meget attraktivt at blive i AGF og spille for eksempelvis Tobias Bech. Men også Arnstad hvis man tænker på at det er den første klub hvor han virkelig har udfolde sit potentiale, så må det også være attraktivt at tage et halvt år ekstra.

Min transfer ønskeliste hvor jeg håber vi går efter danskere og selvfølgelig en masse nordmænd til at bygge videre på den gode kultur i klubben:

Alexander Lind
Casper Højer
Christian Gammelgaard fra Vejle
Mads Søndergaard fra Viborg
Sebastian Jørgensen
Rasmus Carstensen

Er det med Mads Søndergaard Tiltænkt i midterforsvaret? Ellers mangler de vel en mand der...
Eller er det med fokus på en 10 ud samt central midt?
- Ellers vil jeg vurdere at det er en skævt sammensat trup :)

Det står vel ikke noget nyt? De koger vel bare lidt mere suppe på historien
Viasat sport meldte et FCN bud for flere uger siden, og det samme gjorde Farzam
Det kan sagtens være - kommer an på hvad der ligger i: Men ifølge Campos oplysninger forsøger FC Nordsjælland ihærdigt at blive klubben, der også efter sommerferien er Alexander Linds arbejdsgiver, efter Lind har spillet på leje i klubben i 2025/26-sæsonen.

Last edited:
Beklager evt. repost (3700 ulæste posts :ROFLMAO: )

Et kontraktperspektiv fra Superstats.
Spillere der ville matche vores 3-4-3 / 3-5-1.
Alder, potentiale og bredde.
Superstats / https://superstats.dk/spillere/kontrakt-udlob?vis=2026-06-30

Christian Gammelgaard har kontraktudløb 30.6. Han han imo en hvid spillevibe kørende.
På den lange bane; Mulig erstatning for Bech.

Mayckel Lahdo (BIF, lejeaftale) har været nævnt i GF spektret tidl. Han har imo set fornuftig ud, når han er blevet skiftet ind.
Kender ikke økonomi eller konditioner hos AZ. Svensk kantspiller, mere wing end back. Højrebenet.
På den lange bane; mulig erstatning for Bech/Arnstad.

Jonatan Lindekilde & Sofus Johannesen (FCF, lejespillere fra FCM).
Tænker begge er et sted i karrieren, hvor der enten skal satses på dem i Ikast - eller ikke. Begge unge spillere med superligapotentiale.
På den lange bane; mulig erstatning for Arnstad.

Alexander Lind.
Enough said. Dyr spiller, lang kontrakt. Er der ikke noget med han savner sin mor?

Casper Højer venstreback, venstreforsvar.
Kontraktfri.
På den korte bane; mulig erstatning for Kahl, backup for Links.

Jens Martin Gammelby mere bredde end potentiale. Højreback/højreforsvar.
Kontraktudløb 31.12.2026.
På den korte bane; mulig erstatning for Beijmo.

Mads Søndergaard (VFF) kontraktudløb sommer 2027. Hvilket sædvanligvis betyder at han skal forlænges eller sælges i dette vindue.
Mere Knudsen end Yakob. Stærk boks-til-boks midt.

Jeg synes Kierkegaard, Askou og Slotsager kunne være interessante som en Dalsgaard afløser, der på sigt kunne tage over for Tingager.

Helt klart men er de to førstnævnte til at komme til? Tænker ikke umiddelbart de klubber har lyst til at sælge til os, hvis de kan undgå det. Er Slotsager ikke også et niveau over minimum på erfaring?

Det er noget af et puslespil som CV sidder med, fordi alt efter hvordan de ovenstående ting spiller ud, så er det jo hvidt forskellige situationer vi kan stå i på midtbanen.

Lige der er jeg glad for det er CV der sidder med kabalen - han har immervæk en meget lang erfaring og må forventes, at være en af de bedste til at få den til at gå op. Han har bare den udfordring, at vi fans meget gerne så det ske nu og ikke løbende over de næste måneder.Men reelt er der vel 3 uger til de starter op igen, på den tid kan vi når mange diskussioner😁

Solbakken, Knudsen, Poulsen, Yakob, Haugstrup og Hamza ville jeg mene var nok..

Har vi hørt om Hamza rykkes op? På hjemmesiden er Bogere vist som midtbane og Hamza ikke tilføjet.

Der er også de spillere som har kontraktudløb som vi ikke kender en status på. Jeg tvivler på f.eks. PM, da den burde være forholdsvis nem at lukke men naturligvis afhængig af hvad han ellers overvejer. De andre er nok sværere og tænker.

Er det med Mads Søndergaard Tiltænkt i midterforsvaret? Ellers mangler de vel en mand der...
Eller er det med fokus på en 10 ud samt central midt?
- Ellers vil jeg vurdere at det er en skævt sammensat trup :)
Jeg tror ikke på at vi holder på Yakob og jeg synes ikke det virker sandsynligt at både Poulsen og Solbakken kører efteråret igennem uden problemer. Men det er klart at dem der er tæt på truppen har et bedre overblik. Men jeg synes Mads Søndergaard som type minder lidt om Magnus Knudsen og virker bund solid. Gammelgaard synes jeg også en god attitude - han har lidt Jakob Andersen energi over sig. Men kan spille Becks plads..

Jeg tænker vi har nogle spillere med offensiv X Factor, så vi skal have nogle folk ind med god energi som kan arbejde begge veje.

Jeg tror ikke på at vi holder på Yakob og jeg synes ikke det virker sandsynligt at både Poulsen og Solbakken kører efteråret igennem uden problemer. Men det er klart at dem der er tæt på truppen har et bedre overblik. Men jeg synes Mads Søndergaard som type minder lidt om Magnus Knudsen og virker bund solid. Gammelgaard synes jeg også en god attitude - han har lidt Jakob Andersen energi over sig. Men kan spille Becks plads..

Jeg tænker vi har nogle spillere med offensiv X Factor, så vi skal have nogle folk ind med god energi som kan arbejde begge veje.

Igen.. Jeg tager udgangspunkt i hvordan det ser ud -nu-... Har vist også sagt, at ryger nogen ud, så skal de erstattes.

Så tror vi snakker ud fra forskellige præmisser :)

• Like
Reactions: FGA
Hvis Lind hellere vil spille i Nordsjælland end AGF, så viser det bare at manden absolut ingen ambition her.
Lind virker typen, som prioriterer det menneskelige meget højt. Så hvis han trives som blommen i et æg i FCN, er han nok svær at rykke uanset hvad AGF måske kan lokke med at lønseddel og ambitioner.

Og så kæmpe forskel er der (desværre) heller ikke på FCNs og AGFs resultater de seneste år. Vil man gerne spille europæisk kunne man faktisk nok argumentere for, at FCN er et mere sikkert bet end AGF.

Lind virker typen, som prioriterer det menneskelige meget højt. Så hvis han trives som blommen i et æg i FCN, er han nok svær at rykke uanset hvad AGF måske kan lokke med at lønseddel og ambitioner.

Og så kæmpe forskel er der (desværre) heller ikke på FCNs og AGFs resultater de seneste år. Vil man gerne spille europæisk kunne man faktisk nok argumentere for, at FCN er et mere sikkert bet end AGF.
Jeg har siden han fik det røde kort i Brøndby betvivlet om han var en mand i balance. Hvis han umiddelbart trives i FCN og der er andre grunde til at lave den hjerneblødning, så er han et stort nej tak herfra. Ikke at det retfærdiggører det, men hvis han generelt var utilfreds med hvor han spiller og hvordan de spiller og det røde kort var et udslag af det, så kan jeg mere se at det måske er en mand man kunne satse på at passe ind i AGF.

Totti og Zlatan 😂
Men forstår din pointe.
Som kæmpe AGF fan...og fan af AS Roma. Totti spillede 843 kampe i sin karriere (Roma 785, Italien 58) og fik 16 røde kort; det er 1 rødt kort pr. 52,7 kampe.
Lind i 50 kampe; 1 rødt kort pr. 25 kampe...hey han må ha' spillet flere kampe end 50 :ROFLMAO:

Passion = Totti & som Aarhus festede mesterskabet '26 - I f@cking luv it !

Så...intet ondt om AGF (heller ikke det jeg hører), men intet ondt om Francesco Totti, som er kongen af klubfodbold og loyalitet. DAJE ROMA :love:

Jeg knuselsker AGF & Totti (AS Roma) 🥰

Latest posts

Back