New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 66K
Transfervindue Sommer 2026
Jeg tror Sønderjyske forventer 30+ mio., for Cherrif. Det kommer vi aldrig til at give, men det kan bestemt ikke udelukkes, at FCM kunne finde på det.
Jeg tror bestemt ikke man kan udelukke, at det bliver vinduet, hvor vi runder 30 mio. kr. for en spiller. FCM er klar til at bruge 100 mio., hvis det bliver nødvendigt, men i lejet omkring de 30 mio., der tror jeg godt vi kunne være med.

Jeg tror bestemt ikke man kan udelukke, at det bliver vinduet, hvor vi runder 30 mio. kr. for en spiller. FCM er klar til at bruge 100 mio., hvis det bliver nødvendigt, men i lejet omkring de 30 mio., der tror jeg godt vi kunne være med.
Så tror jeg bare det bliver for en virkeligt stærk 9'er, hvis vi skal op og ramme det beløb. Men man skal aldrig sige aldrig. vi li hvert fald hellere bruge 30 mio. på Cherrif end 10 mio. på en lottokupon som Gyamfi.

Hvis vi holder fast i at ville spille med en stor angriber forrest, så har vi også allerede Borgere og Kristjansson, som presser på for spilletid på 10'er pladserne. Mon ikke en gruppe på fem 10'ere vil være realistisk? Der ville vi så have Jørgensen, Borgere, Kristjansson og måske en af Bech og Arnstad. Det ville give plads til 1-2 nye, hvor fokus nok vil være på mere rutinerede spillere. Fart og driblinger har vi masser af i Borgere og Kristjansson, så behovet er størst for en spiller som Arnstad, der kan gå dybt og sætte spillet og måske en fysisk stærk presspiller som Bech, hvis det er ham, vi mister.
Jeg tror Bogere er 9'er, uanset størrelsen, indtil han er bedre skolet

Jeg tror Bogere er 9'er, uanset størrelsen, indtil han er bedre skolet
Ja, men det løb i går, gør da at man får lyst til at se ham lidt mere ude mod kanten, hvor han kan få lov til at løbe med front mod modstanderne😄

Men jeg ved heller ikke hvordan han har klaret det som regulær 9'er i U-19 kampene. Selvom han ikke er stor, er han heller ikke spinkel. Har vel lidt sådan en Louis Suarez kropsbygning, uden anden sammenligning i øvrigt. Og han spillede jo en ok 9'er... Men vil nok kræve noget en ændring i spillestil, hvis der ikke længere skal ligge en stor targetman i opspillet og på indlæg.

Jeg tror Sønderjyske forventer 30+ mio., for Cherrif. Det kommer vi aldrig til at give, men det kan bestemt ikke udelukkes, at FCM kunne finde på det.

Er det noget, du tror? Eller er det noget, du ligefrem ved?:cool:

Det var en kraftigt medvirkende årsag til at man solgte Kristall Ingasson i vinters, da man godt fornemmede hvad Cheriff kunne på den plads og gerne vil bringe det i spil hurtigst muligt for at optimere salgsprisen.

De 30 mio. er mit kvalificerede gæt ud fra hvordan jeg ved, Sønderjyske vurderer ham.

Og jeg ved, at man var helt tryg ved at sælge Ingasson, da man havde set hvad Cheriff kunne på den position. Og at man gerne ville ham i spil så hurtigt som muligt. Tror dog Ingasson var blevet solgt uanset hvad. Olti Hyseni stod jo også på spring, så der var andre muligheder på positionen.

Last edited:
Det jeg har set ned Isma er positivt. Kayembe er lidt klein men også ung. Der er også en ny angriber: Kasumba Angello. Den næste James...!
Det er faktisk Isma som er den spiller Thomas Thor har talt mest positivt om. Ham tror vi skriver kontrakt med lige så snart han bliver gammel nok.
Han havde også en god fod under U17 VM

Hvsi vi skal spille alt mellem 4 og 12-15 kampe mere i kommende sæson, og vi gerne vil spille med en venstrebenet spiller på den højre 10'er, og vi sælger Bech, så synes jeg det er fint at holde fast i Jørgensen som back-up
JEg kan bare ikke se at det giver mening at bruge penge på Jørgensen. Det er meget begrænset hvad han kan, og det er som at smide leverpostej på banen når han bliver skiftet ind. Det må kunne findes bedre andet steds. Hvis han var transferfri og til en reserveløn så fint nok, men mon ikke både Malmø og Jørgensen forventer mere end det. Han skal nok et sted hen som Randers, Silkeborg, OB osv. Ikke en klub der vil spille med om medaljer.

JEg kan bare ikke se at det giver mening at bruge penge på Jørgensen. Det er meget begrænset hvad han kan, og det er som at smide leverpostej på banen når han bliver skiftet ind. Det må kunne findes bedre andet steds. Hvis han var transferfri og til en reserveløn så fint nok, men mon ikke både Malmø og Jørgensen forventer mere end det. Han skal nok et sted hen som Randers, Silkeborg, OB osv. Ikke en klub der vil spille med om medaljer.
Havde vi ikke skulle skifte en håndfuld spillere, eller flere, så var jeg meget på dit hold.

Derudover er alting bare utrolig dyrt for tiden

Latest posts

Back